قشم سلام
0

بهترین رستوران های محلی قشم

بهترین رستوران های محلی قشم
بازدید 93

بهترین رستوران های محلی قشم

جزیره قشم که بزرگترین جزیره در ایران است و یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری، از مقاصد محبوب در بین گردشگران ایرانی و خارجی است که به قصد تفریح و گردش این جزیره را انتخاب میکنند.

تاریخ منصر به فرد و جاهای دیدنی جذاب آن از دلایل محبوبیت آن به شمار میرود. سفر به جزیره قشم میتوانید از خاطره انگیزترین سفر های داخلی شما باشد که از همان دقایق اول پرواز تور قشم که بر فراز آسمان خلیج فارس هستید، این سفر جذاب و پر خاطره برای شما آغاز خواهد شد.

در کنار جاذبه های دیدنی و تاریخی جزیره قشم که از مهمترین بخش های سفر به این جزیره رنگارنگ به شمار میرود که میتوانید با تاریخ و فرهنگ مردم این خطه آشنا شوید، آشنایی با غذاهای محلی و امتحان کردن خوراک سنتی و محلی قشم به تکمیل کردن این آشنایی کمک شایانی خواهد کرد که برای تحقق آن و تجربه مزه اصیل و درست غذاهای جنوبی می بایست تا به رستوران هایی محلی و سنتی این جزیره بروید؛ از انواع غذاهای محلی قشم میتوان به میگو، ماهی و کوسه اشاره کرد که در ادویه های مخصوص طعمی شگفت انگیز و به یاد ماندنی را خلق میکنند.

در مقاله امروز از مجله آنلاین گردشگری  قشم سلام قصد داریم تا شما را با چند تا از بهترین رستوران های قشم که میتوانید در آنها غذاهای محلی قشم را امتحان کنید، آشنا کنیم.

رستوران قلعه قشم

ظاهر متفاوت و خاص رستوران قلعه که مانند اسمش قلعه‌ای با عظمت است آن را به نسبت دیگر رستوران های قشم متمایز کرده است؛ همچنین که این رستوران دریایی یکی از بهترین رستوران های قشم نیز به حساب می‌آید و شما میتوانید غذای خود را در دو محوطه داخلی  و خارجی رستوران میل بفرمایید. جالب است بدانید که نام رستوران به علت نزدیکی آن به قلعه پرتغال های انتخاب شده و در آن همواره میتوانید غذاهای دریایی صید روز را میل بفرمایید؛ منوی رستوران قلعه شامل انواع غذاهای دریایی متنوع بوده که از بین آنها میتوان به خوراک ماهی مرکب، خوراک صدف و میگو، خوراک کوسه، خرچنگ و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است که ساعات کار این رستوران هر روزه از ساعت 13:00 الی 15:00 و 20:00 الی 23:00 میباشد.

آدرس رستوران قلعه: میدان ولایت، جنب قلعه پرتغالی ها

بهترین رستوران های محلی قشم

رستوران حاج غفور قشم

رستوران خاله قشم

 یکی از پرطرفدار ترین و معروفترین رستوران  های محلی قشم به انتخاب مسافران تور قشم، رستوران  سنتی خاله قشم بوده که دارای انواع غذاهای سنتی و ساده و فست فود در خود است؛ نکته جالب در رابطه با رستوران خاله قشم در رابطه با سرآشپز آن بوده که خانمی است با تبحر بالا در طبخ غذاهای اصیل جنوبی که طعم این غذاها زبانزد مردم محلی و مسافران قشم است. میتوانید با سفارش یک ساندویچ تند اصیل جنوبی خوشمزه و رفتن به سمت حاشیه ساحل و میل آن شبی فراموش نشدنی را برای خود در جزیره قشم بسازید.

ساعات کاری رستوران خاله از 19:00 الی 22:00 میباشد.

آدرس رستوران خاله: شمال جزیره، جنب قلعه پرتغالی ها

رستوران شب های طلایی قشم

یکی از بهترین رستوران های جزیره قشم رستوران شب های طلایی قشم بوده که در یکی از معروف ترین پارک های جزیره قشم یعنی پار زیتون قشم قرار گرفته است. رستوران شب های طلایی قشم دارای دو محوطه داخلی و خارجی بوده که میتوایند انتخاب کنید تا غذای خود را در فضای آزاد صرف کنید و یا در فضای داخلی رستوران؛ منوی متنوع این رستوران از دیگر مزیت های آن بوده که تمام سلیقه ها را پوشش میدهد و میتوانید از بین انواع غذا های خوشمزه ایرانی، اروپایی، دریایی و جنوبی انتخاب کنید همچنین که یک منوی مخصوص برای گیاهخواران نیز در رستوران شب های طلایی موجود است.

تخت ها و آلاچیق های رستوران رو به دریا هستند و شما میتوانید غذای خود را با منظره‌ای زیبا از ساحل دریا نوش جان کنید.

همچنین رستوران  شب های طلایی بعضی از شبها اجرای موسیقی زنده نیز دارد و با شعار ما غذا را درست، درست میکنیم  از ساعت 17:00 تا پاسی از شب در خدمت مشتریان خود است.

آدرس رستوران شب های طلایی: خیابان دریا، پارک ساحلی زیتون

رستوران حاج غفور قشم

مطمئنا در سفر به قشم به کرات نام رستوران حاج غفور را شنیده باشید؛ رستوران حاج غفور قشم یکی از معروف ترین رستوران  های جزیره قشم بوده که شهرت بالایی در بین گردشگران و مسافران قشم دارد؛ برای امتحان کردن مزه اصلی خوراک و غذاهای اصیل جنوبی پیشنهاد میکینم تا حتما سری به رستوران حاج غفور قشم بزنید، خصوصا که اگر طرفدار غذاهای دریایی هستید. گفتنی است که این رستوران از فضایی خانوادگی و گرمی برخوردای است که تجربه‌ای متفاوت و جذاب را در اختیار شما قرار خواهد داد.

آدرس رستوران حاج غفور: بلوار خلیج فارس شرقی، جنب مسجد شیخ حاجی رمضان

بهترین رستوران های محلی قشم

رستوران شب های طلایی قشم

رستوران نعیم قشم

رستوران  نعیم قشم یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین رستوران  های قشم بوده که دارای منوی متنوع از انواع غذاهای دریایی، ایرانی و محلی بوده و قیمت آن به نسبت کیفیت غذاهای سرو شده بسیار منصفانه قلمداد میشود. گفتنی است سرو غذا در رستوران نعیم قشم سلف سرویس بوده و از جمله غذاهای معروف این رستوران شامل قلیه ماهی،ماهی شیر، اتیک میگوی پفکی و ماهی کبابی و… است.

نزدیکی این رستوران باعث شده تا انتخاب مناسب برای مسافرانی باشد که بعد از خرید در مراکز خرید قشم به دنبال رستورانی خوبی جهت صرف غذا هستند.

آدرس رستوران نعیم: میدان امامقلی خان، جنب شهرک ساحلی، طبقه همکف، پلاک 958

در آخر

در این مطلب از مجله گردشگری آنلاین قشم سلام چند تا از رستوران های سنتی قشم را به شما معرفی کردیم، برای آشنایی با دیگر رستوران  های محلی قشم همراه قشم سلام باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *