قشم سلام
0

ساحل زیتون قشم

پارک ساحلی زیتون قشم
بازدید 81

ساحل زیتون قشم

جزیره قشم یکی از مقاصد گردشگری دیدنی و بسیار معروف در کشور بوده که هر ساله پذیرایی مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به خود است؛ البته این موضوع نیز چندان بی مورد و دور از انتظار نیست چرا که جاهای دیدنی مختلف و بسیاری که در این جزیره وجود دارد باعث این موضوع شده است؛ برای اینکه بیشتر با این جزیره و تفریحات و دیدنی های این جزیره رنگارنگ آشنا شوید، کافی است تا مجله آنلاین گردشگری قشم سلام را دنبال کنید، ولی موضوعی که در این مطلب قصد داریم تا به آن بپردازیم، یکی از معروف ترین و محبوب ترین سواحل این جزیره یعنی ساحل زیتون قشم است؛ پیشنهاد میکنیم که اگر قصد سفر به این جزیره را دارید در ادامه همراه با ما بمانید:

پارک ساحلی زیتون قشم

پارک زیتون قشم با مساحت ۴۵ هزار متر مربع یکی از بهترین پارک های ساحلی در جزیره قشم بوده که به صورت ۲۴ ساعته فعال است و فضای زیبا و دیدنی آن باعث محبوبیت بالایی آن در بین مسافران تور قشم شده است.

از جمله دلایلی که باعث شده تا این پارک به این اندازه در بین مسافران محبوب شود وجود امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی است که در آن قرار گرفته و به گردشگران برای داشتن سفری متفاوت و مهیج بسیار کمک کننده واقع شده است. از آنجایی که این پارک در نزدیکی دریا و معروفترین ساحل تفریحی جزیره یعنی ساحل زیتون قشم قرار گرفته است، این امکان را به شما میدهد تا از تفریحات مختلف دریایی نیز با بازدید از آن استفاده کنید.

تفریحات پارک زیتون قشم

پارک زیتون قشم در خود تفریحات مختلفی را جای داده است که میتواند برای هر کسی سرگرم کننده و جذاب باشد، از تفریحات آبی گرفته تا انواع تفریحات غیر آبی که میتوانید با عزیزان خود به آنها مشغول شوید.

یکی از کم هزینه ترین و بهترین تفریحاتی که میتوانید در این پارک به آن مشغول شوید، شنا و آب تنی است!

ساحل زیتون قشم یکی از بهترین سواحل جزیره برای شنا و تفریحات آبی بوده که میتواند گزینه‌ای عالی برای شروع یک روز عالی باشد!

البته در نظر داشته باشید که اصلا به شنا در شب فکر نکنید چرا که شب ها این ساحل محلی برای تفریح سفره ماهی های است!

موسیقی زنده در ساحل زیتون قشم

اگر که خوش شانس باشید میتوانید از موسیقی زنده‌ای که توسط هنرمندان خوش ذوق بومی در ساحل زیتون نواخته میشود، لذت ببرید و از ترکیب موسیقی جنوبی و صدای امواج دریا لدن ببرید.

اجاره موتور و دوچرخه سواری  

یکی از تفریحات سالم و محبوبی در این پارک ساحلی دوچرخه سواری بوده که میتوانید در نزدیک ساحلی این جزیره به گشت و گذار بپردازید و یا حتی اگر چندان اهل دوچرخه سواری و رکاب زدن نباشید میتوانید با اجاره موتور در قشم به گشت و گذار در این جزیره مشغول شوید.

تفریحات دریایی ساحل زیتون

ساحل زیتون قشم یکی از بهترین جاهای است که شما میتوانید به انجام تفریحات دریایی در این جزیره مشغول شوید، از پر طرفدارترین تفریحات دریایی در این ساحل میتوان به قایق سواری، بنانا، شاتل، فلای بورد، جت اسکی و … اشاره کرد.

ساحل زیتون قشم

غواصی در ساحل زیتون

غواصی در ساحل زیتون  

اگر که به غواصی علاقه داشته باشید ساحل زیتون قشم یکی از بهترین جاهای است که شما میتوانید به انجام این تفریح دریایی مشغول شوید؛ ساحل این جزیره دارای بستری زیبا و دیدنی بوده که بسیار در بین غواصان محبوب و دوست داشتنی شناخته میشود و میتواند تجربه ای متفاوت و منحصر به فرد در سفرتان به این جزیره رنگارنگ باشد.

سینما ۴ بعدی ساحل زیتون

یکی از دیگر تفریحاتی که میتوانید خود و همراهنتان را مهمان آن کنید، تماشای یک فیلم جذاب و متفاوت در سینما ۴ بعدی است که در ساحل زیتون قشم قرار گرفته است.

رستوران و کافه

از دیگر امکانات این ساحل میتوان به کافه ها و رستوران های مختلفی اشاره کرد که در این ساحل قرار گرفته است و میتواند محلی عالی برای گذراندن اوقات سفرتان همراه با عزیزانتان در جوار ساحل، همراه با نوشیدنی و غذای مورد علاقه‌تان باشد.

از آنجایی که تنوع رستوران ها و کافه در این ساحل مناسب است، دستتان در انتخاب باز خواهد بود و میتوانید غذاهای خوشمزه جنوبی و محلی را در این رستوران ها با طعم و کیفیتی مناسب امتحان کنید.

بهترین زمان بازدید از ساحل زیتون قشم

همانطور که میدانید جزیره قشم از جمله جزایر جنوبی در کشور بوده و از شرایط جوی و آب و هوای مختص به این جزایر برخوردار است، بهترین زمان برای بازدید از ساحل زیتون قشم که کمتر به خاطر گرمای هوا اذیت شوید از اواسط پاییز تا اوایل فصل بهار بوده که هوا در خنک ترین حالت خود قرار دارد، اما اگر که تور لحظه آخری قشم شما برای تابستان است بهترین زمان برای بازدید از ساحل زیتون قشم در تابستان در ساعات های پایانی روز و نزدیک به غروب و شب میباشد که هوا خنک شده است.

سخن پایانی

پارک زیتون قشم یکی از مکان های تفریحی و دیدنی در جزیره قشم بوده که تفریحات و امکانات مختلفی را در خود جای داده است، پس اگر که قصد دارید تا سفری به این جزیره داشته باشید، پیشنهاد میکنم تا حتما سری به این پارک ساحلی دیدنی بزنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *