قشم سلام
0

آشنایی با مراکز خرید درگهان قشم

آشنایی با مراکز خرید درگهان قشم
بازدید 101

آشنایی با مراکز خرید درگهان قشم

اجاره ماشین در قشم

اجاره ماشین در قشم

جزیره قشم دارای دیدنی ها و جاذبه های گردشگری بسیاری است که میتوانید در سفر خود به این جزیره از آنها بازدید کنید؛ یکی از تفریحات و دلایل اصلی که بیشتر افراد جزیره قشم را برای مقاصد سفری خود انتخاب میکنند، در کنار این جاذبه های گردشگری و دیدنی، مراکز خرید متعدد و بسیاری است که در جزیره قشم قرار دارد.
اگر نمیدانستید، باید بگوییم که جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران بوده و این جزیره از سه شهر با نام های قشم، سوزا و درگهان تشکیل شده است؛ که هر کدام از آنها در خود دیدنی ها جاذبه های گردشگری متنوع و گوناگونی دارند. اگر که به خرید کردن علاقه داشته باشید و بازارگردی از سرگرمی های محبوب شما باشد، مسلما در جزیره قشم اوقات خوشی را خواهید داشت. در این مقاله از قشم سلام قصد داریم تا شما را با مراکز خرید قشم آشنا کنیم اما تنها مراکز خریدی که در شهر درگهان قشم قرار دارند. به احتمال بالا نیز نام درگهان قشم را بسیار شنیده باشید و با بازارهای درگهان قشم تا حدودی نیز آشنا باشید، البته که چندتا از این مراکز خرید را به طور حتم اسمشان را شنیده‌اید، ما قصد داریم تا در این مقاله شما را بیشتر با مراکزخرید این شهر دیدنی از قشم آشنا کنیم، پس تا انتها این مقاله همراه مجله گردشگری قشم سلام بمانید.

آشنایی با مراکز خرید درگهان قشم

مراکز خرید درگهان قشم

بازار مروارید درگهان قشم

مرکز خرید مروارید قشم یکی از معروف ترین بازارهای درگهان بوده که خود تقریبا همه کالاهای مورد نیاز افراد را به صورت یکجا جای داده است و از این رو، توجه بسیاری از مسافران و گردشگران تور قشم را به سوی خود جذب کرده است. در بازار مروارید درگهان قشم میتوانید اقلامی همچون انواع پوشاک مردانه، زنانه، لوازم خانگی، کیف و کفش و.. را پیدا و خریداری کنید. گفتنی است که در نزدیکی این مرکز خرید رستوران مروارید قرار گرفته است که میتوانید برای صرف وعده‌ای خوشمزه به آن مراجعه کنید.
آدرس بازار مروارید درگهان: درگهان، بین پاساژ ایران زمین و پاساژ صدف

بازار زمرد درگهان قشم

اگر به دنبال مرکز خریدی با قیمت های مناسب هستید بهتر است تا از مرکز خرید زمرد درگهان قشم دیدن کنید، گفتنی است که چند سالی است کالاهای درجه یک چینی نیز به لیست محصولاتی که در این مرکز خرید میتوانید پیدا کنید اضافه شده که همین مورد باعث شده تا بازار زمرد درگهان جزو مراکز خرید ارزان قشم محسوب شود. در این مرکز خرید میتوانید کالاهای همچون انواع پوشاک را خریداری کنید. جهت استراحت و وقفه در بین خریدتان نیز میتوانید به کافی شاپ و رستوران موجود در این مرکز خرید مراجعه کنید.
آدرس بازار زمرد درگهان: درگهان، میدان انقلاب، جنب مجتمع تجاری دریا

مجتمع تجاری ایران زمین درگهان قشم

این مجتمع تجاری که در بلواری با همین نام قرار گرفته است، به نسبت دیگر رقبای خود از مساحت کمتری برخوردار بوده اما داشتن مزیت های همچون چند کافه و رستوران و کالایی مورد نیاز شما همچون انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… شما را تقریبا بی نیاز از هر خدمات رفاهی دیگری میکند.
آدرس مجتمع تجاری ایران زمین درگهان: درگهان، بلوار ایران زمین

مرکز خرید ونوس درگهان قشم

از کالاهای که در مرکز خرید ونوس درگهان قشم میتوانید خریداری کنید میتوان به انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره کرد، گفتنی است که این مرکز خرید به بورس انواع پوشاک بچگانه و زنانه مشهور است؛ همچنین از دیگر کالاهایی که در این مرکز خرید دنج میتوانید پیدا کنید میتوان به لوازم ورزشی، لوازم خواب، کیف و کفش و عینک اشاره کرد. کافی شاپ و رستوران این مرکز خرید همواره در اختیار مسافران و گردشگرانی است که به دنبال وعده ای خوشمزه و چند دقیقه ای استراحت میگردند است.
آدرس مرکز خرید ونوس درگهان: درگهان، خیابان امام شافعی، بین حکمت ۷ و ۱۵

آشنایی با مراکز خرید درگهان قشم

مراکز خرید درگهان قشم

مجتمع تجاری نور درگهان قشم

مرکز خرید نور درگهان یک مجتمع تفریحی و رفاهی بزرگ با امکانات فراوان بوده که از برخی از این امکانات میتوان به مواردی همچون کافه و رستوران، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تاکسی سرویس و… اشاره کرد؛ گفتنی است که اکثر فروشندگان این مرکز خرید از اهالی بومی درگهان تشکیل شده‌اند و با شعار ( ما بومی ها هنوز با شما صادقیم) به عرضه اجناس با کیفیت و قیمت مناسب به گردشگران و مسافران مشغولند.
آدرس مجتمع تجاری نور درگهان: درگهان، محدوده خیابان ناخدا

مرکز خرید دودولفین در گهان قشم

نام این مرکز خرید در واقع از روی دو سالن مجزای این فروشگاه بوده که توسط یک پل به یکدیگر وصل شده اند و از نکات جذاب در مورد این مرکز خرید محسوب میشوند. در این مرکز خرید میتوانید تقریبا هر آنچیزی را که به دنبال هستید را با قیمتی مناسب پیدا و خریداری کنید. این مرکز خرید شش طبقه پچر استاز انواع فروشگاه های از برند های مختلف، صرافی، طلافروشی و … که همه آنها با قیمتی مناسب خدمات خود را به مسافران تور قشم ارائه میکنند.
آدرس مرکز خرید دو دلفین درگهان: درگهان، محدوده خیابان ناخدا

مجتمع تجاری نگین درگهان قشم

نکته ای که مجتمع تجاری نگین را در بین دیگر رقبای خود متمایز کرده است وجود فروشگاه های است که اقدام به ارائه لوازم مدرن و با کیفیت آرایشی و اصل میکند، همچنین تنوع پوشاک در این مرکز خرید بسیار بالا بوده و همچنین در این مرکز خرید میتوانید انواع لوازم خانگی را با قیمتی مناسب خریداری کنید. اگر هم خسته شدید میتوانید از کافی شاپ و رستوران این مرکز خرید جهت استراحت و صرف میان وعدهای خوشمزه استفاده کنید.
آدرس مجتمع تجاری نگین درگهان: درگهان، بین مجتمع صدف و مجتمع دو دلفین

آشنایی با مراکز خرید درگهان قشم

مراکز خرید درگهان قشم

سرای ملت درگهان قشم

در دل بازار قدیم درگهان، مرکز خرید سرای ملت قرار گرفته که اکثر فروشنده های آن را افراد بومی تشکیل میدهد، گفتنی است که بیشتر اجناس این مرکز خرید حالت استوک چینی و اروپایی دارند و اگر به دنبال چنین اجناسی هستید، مرکز خرید سرای ملت درگهان مکان مورد نظر شما است.
آدرس سرای ملت درگهان: درگهان، بازار قدیم، سرای ملت

پرشین گلف درگهان قشم

در مرکز این مجتمع بزرگ هتلی با همین نام قرار داشته که میتوانید سوئیتی جهت اقامت در شهر درگهان در آن رزرو کنید، همچنین موقعیت قرار گیری این مجتمع باعث شده تا دسترسی خوبی را به دیگر مراکز خرید درگهان داشته باشید.
آدرس پرشین گلف درگهان: درگهان، خیابان ناخدا، بعد از مجتمع تجاری نخل

بازار صدف درگهان قشم

اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که هر چیزی را که به دنبالش هستید را در آن پیدا کنید و مهمتر از آن به دنبال ارزان ترین مرکز خرید درگهان هستید پس باید حتما سری به بازار صدف درگهان بزنید؛ در این مرکز خرید میتوانید لوازم آرایش و بهداشتی، دستگاه های مخصوص مو و سالن، انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، انواع لوازم خانگی و …. را پیدا و خریداری کنید.
آدرس بازار صدف درگهان: درگهان، بین مجتمع مروارید و مجتمع نگین

بازار طلافروشان درگهان قشم

اگر به دنبال خرید زیورآلات و طلا هستید و میخواهید کمی سرمایه گذاری کنید، بهتر است در سفرتان به درگهان از بازار طلافروشان درگهان دیدن کنید؛ در این بازار میتوانید انواع مدل های دستبند، گوشواره، انگشتر های طلا و… را با اجرتی کم خریداری کنید.
آدرس بازار طلافروشان درگهان: درگهان، در نزدیکی بازار قصر
در آخر
اگر امسال تصمیم به سفر به جنوب کشور و جزیره قشم را داشتید، پیشنهاد میکنیم تا حتما از یکی از مهمترین بنادر آن یعنی درگهان دیدن کنید؛ این بندر پر است از انواع مراکز خریدی که میتوانید اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را بهترین قیمت از آنها تهیه کنید.
برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد سفر به جزیره قشم بهتر است تا مجله گردشگری قشم سلام دنبال کنید تا با جدیدترین اخبار و اطلاعات در رابطه با این جزیره زیبای جنوبی آشنا شوید.

لطفا برای خرید بلیط لحظه آخری قشم و تور لحظه آخری قشم به سایت کیش آنلاین مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *