قشم سلام
0

ارزان ترین هتل های قشم تابستان 1403

ارزان ترین هتل های قشم تابستان 1403
بازدید 20

ارزان ترین هتل های قشم تابستان 1403

اگر که برای تعطیلات تابستان خود تصمیم به جنوبگردی کرده‌اید، قطعا بین لیست مقاصد احتمالی شما جزایری همچون کیش و قشم وجود دارد، جزیره قشم که یکی از جزایر محبوب و پرطرفدار نه تنها در بین مسافران ایرانی بلکه خارجی نیز بوده یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که به سفرهای ماجراجویانه، طبیعیت گردی و تفریحات دریایی علاقه دارند، چرا که در این جزیره شما میتوانید هم به گردش در طبیعت زیبا و منحصر به فرد این جزیره مشغول شوید، هم میتوانید تفریحات دریایی مهیج و مختلفی را همراه با بهترین لوازم و اساتید انجام دهید.

اگر که شما هم قصد دارید تا سفری به جزیره قشم داشته باشید و به دنبال راه های کاهش هزینه های سفری خود هستید، پیشنهاد میکنیم تا برای داشتن سفری ارزان به قشم نگاهی به لیست هتل های ارزان قشم که در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری قشم سلام به معرفی آنها پرداخته‌ایم بی‌اندازید.

هتل های ارزان قشم

یکی از راه های که میتوانید به کمک آن سفری ارزان و اقتصادی را تجربه کنید، انتخاب اقامتگاهی ارزان بوده که به میزان قابل توجهی در کاهش هزینه های سفر شما تاثیرگذار خواهد بود؛ اگر که شما هم تنها قصد دارید تا از هتل خود برای استراحت و نگهداری وسایلتان استفاده کنید و بیشتر به تفریح و گردش در سفر بپردازید، پیشنهاد میکنیم تا انتها این مطلب همراه ما بمانید تا با ارزان ترین هتل های قشم آشنا شوید.

هتل نخل زرین قشم

هتل سه ستاره نخل زرین قشم یکی از ارزان ترین هتل های قشم بوده که میتوانید از اقامتگاه های این هتل که به صورت سوئیت و اتاق است به انتخاب رزرو کرده و برای اقامتی ارزان در قشم انتخاب کنید. این هتل در هر کدام از اقامتگاه های خود دارای مینی بار، تلوزیون، صبحانه و… بوده و همچنین دارای اینترنت رایگان در لابی خود است. 

بهترین هتل ارزان قشم

هتل نخل زرین قشم

هتل آرام قشم

اگر به خرید و گردش علاقه دارید، هتل 3 ستاره آرام قشم انتخابی مناسب برای شما خواهد بود، اقامتگاه های این هتل به صورت اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت های یکخوابه چهار نفره بوده که میتوانید با توجه به تعداد نفرات خود اقدام به رزرو آنها کنید.

گفتنی است که هر کدام از اقامتگاه های هتل مجهز به صندوق امانت، سرویس آشپزخانه، اینترنت، روم سرویس و … بوده و از دیگر خدمات این هتل میتوان به خدمات ترو، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، رستوران و کافی شاپ و… اشاره کرد.

هتل آرمان قشم

درگهان قشم یکی از بهترین مکان ها برای کسانی است که به خرید علاقه دارند چرا که مراکز خرید ارزان قیمت و متنوعی در این منطقه وجود دارد، هتل 3 ستاره آرمان یکی از هتل های ارزان قیمتی است که در این منطقه قرار گرفته و میتواند انتخابی مناسب برای کسانی که به قصد خرید به جزیره قشم سفر کرده‌اند باشد. اتاقهای این هتل به شکل دو تخته، سه تخته و چهار تخته بوده که میتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب کنید. از خدمات این هتل میتوان به لاندری، تاکسی سرویس، کافی شاپ و … اشاره کرد و همچنین که اگر اقدام به اجاره ماشین در قشم کرده باشید میتوانید از پارکینگ رایگان هتل نیز بهره ببرید.

هتل های ارزان قشم

هتل آرمان قشم

هتل مارینا 1 قشم

اگر که خانوادگی به جزیره قشم سفر کرده‌اید به دنبال هتلی با محیطی مناسب برای خانواده هستید، هتل مارینا 1 کیش گزینه مناسب شما خواهد بود؛ این هتل که زیر مجموعه گروه هتل های مارینا بوده دارای اقامتگاه های یک تا سه تخته مناسب اقامت های انفرادی و خانوادگی است.

از امکانات این هتل میتوان به لاندری، پارکینگ، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران و… اشاره کرد.

هتل بهشت قشم

از دیگر هتل های مناسب برای مسافرت های خانوادگی، هتل 3 ستاره بهشت قشم بوده که در چهارراه پردیس قشم قرار دارد، این هتل در کنار ارائه خدمات رفاهی اولیه دارای امکاناتی همچون، لاندری، کافی شاپ، رستوران و… نیز میباشد.

هتل های ارزان در قشم

هتل هشت بهشت قشم

هتل المپیک قشم

یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی که به دنبال اقامتی ارزان در قشم هستند، اقامت در هتل 2 ستاره المپیک قشم میباشد، اقامتگاه های هتل المپیک قشم به صورت اتاقهای دو تا شش تخته بوده که مجهز به امکانات رفاهی مختلفی هستند. از دیگر خدمات این هتل میتوان به رستوران، کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، روم سرویس و… اشاره کرد.

هتل نخل هنگام قشم

از دیگر گزینه های که برای داشتن اقامتی ارزان در قشم میتوانید در نظر داشته باشید هتل 2 ستاره نخل هنگام بوده که از اقامتگاه های به صورت اتاق های دو تخته تا پنج تخته برخوردار بوده که در هر کدام از این اقامتگاه ها امکاناتی همچون صندوق امانات، روم سرویس، صبحانه و … قرار دارد؛ از دیگر خدمات این هتل میتوان به لاندری، کافی شاپ، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، پارکینگ و … اشاره کرد.

هتل دیانا قشم

اگر که هنوز هتل ارزان مورد نظر خود را برای اقامت در قشم انتخاب نکرده‌اید، آخرین مورد از ارزان ترین هتل های قشم را قرار است به شما معرفی کنیم، هتل 2 ستاره دیانا قشم یکی از ارزان ترین هتل های قشم بوده که دارای اقامتگاه های به صورت اتاق و سوئیت های 2 تا 4 نفره میباشد و از خدماتی همچون روم سرویس، مینی بار، پارکینگ، لاندری، خدمات تور، چایخانه سنتی، کافی شاپ و …. برخوردار است.

در آخر

در این مطلب از قشم سلام تلاش کردیم تا شما را با چند تا ارزان ترین هتل های قشم که میتوانید برای داشتن سفری ارزان و اقتصادی به قشم در آنها اقامت داشته باشید، آشنا کنید، اگر که هنوز هتل مورد نظر خود را انتخاب نکرده‌اید، پیشنهاد میکنیم تا سری به مقاله بهترین هتل های قشم بزنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *