قشم سلام
0

برای صبحانه در قشم کجا بریم؟

برای صبحانه در قشم کجا بریم؟
بازدید 184

برای صبحانه در قشم کجا بریم؟

اجاره ماشین در قشم

اجاره ماشین در قشم

یکی از اصلی ترین و مهم ترین وعده های غذایی در طول روز، صبحانه است که هر کسی در خانه خود به طرق مختلف و گوناگون صبحانه را تهیه و تدارک میبیند؛ بی شک اما صبحانه ای که در یک رستوران و کافه خوب صرف خواهید کرد، شیوه طبخ و سرو متفاوتی خواهد داشت و هر از چندگاهی نیز میتواند ایده ای جذاب جهت داشتن تنوع دادن به زندگی روزمره باشد! حال اگر به جزیره قشم سفر کرده باشید فرصت این را دارید تا بتوانید در رستوران ها و کافه های این جزیره وعده صبحانه خوشمزه و متفاوتی را این دیار امتحان کنید و از چشیدن طعم های جدید و تازه لذت ببرید. میتوانید با انتخاب یک رستوران صبحانه خوب در قشم، انواع صبحانه های جذاب و خوشمزه مختلف را امتحان کرده و از چشیدن طعمی متفاوت و جدید لذت ببرید. اگر که قصد سفر به جزیره قشم را دارید و یا در حال حاضر در جزیره قشم اقامت دارید و نتوانستید که کافه صبحانه خوب در قشم پیدا کنید؛ این مقاله از قشم سلام همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید؛ در مقاله امروز از قشم سلام قرار است تا به شما لیستی از بهترین رستوران ها و کافه های صبحانه در قشم را به شما معرفی کنیم تا بتوانید در مدت زمانی کوتاه و به سادگی بهترین کافه صبحانه در قشم را در نزدیکی خود پیدا کرده و خود را مهمان یک صبحانه خوشمزه و دلچسب در قشم کنید.
وجود تقاضا بالا باعث بیشتر شدن عرضه میشود و این موضوع نیز در تعداد رستوران ها و کافه های صبحانه در قشم نیز صدق میکند؛ به همین رو با افزایش تعداد مسافران و گردشگران علاقه‌مندی که به جزیره قشم سفر میکنند، شاهد افزایش تعداد کافه ها و رستوران های مختلف در قشم هستیم؛ اما موضوعی که برای افراد و گردشگران تور قشم به وجود می‌آید این است که بهترین صبحانه قشم کجا است؟ البته که پاسخ به این سوال چندان کار آسانی نیست چرا که تعریف هر کسی از بهترین متفاوت از دیگری خواهد بود؛ اما قشم سلام در این مقاله به شما چندتا از بهترین کافه ها و رستوران های صبحانه در قشم را معرفی کرده که میتوانید به راحتی از بین آنها اقدام به انتخاب کنید و خود و همراهنتان را مهمان یک صبحانه خوشمزه در قشم کنید.

برای صبحانه در قشم کجا بریم؟

صبحانه در قشم

صبحانه خوب در قشم

چنانچه صبحانه وعده غذایی مورد علاقه شما در طول روز میباشد و دوست دارید که در محیط یک کافه یا رستوران صبحانه خود را صرف کنید، این مقاله از قشم سلام را تا انتها دنبال کنید چرا که تا انتهای مقاله قرار است تا با چندتا از بهترین رستوران ها صبحانه قشم آشنا شوید.
به طور کل منوهای صبحانه رستوران های قشم به سه دسته صبحانه بین المللی، صبحانه سنتی قشم و جنوب و صبحانه ایرانی تقسیم میشوند که در ادامه قرار است به معرفی رستوران هایی که منوی صبحانه دارند بپردازیم؛

رستوران فطیره و چای قشم

رستوران فطیره قشم به سرو صبحانه های سنتی جزیره قشم مشغول است و شما میتوانید از میز های داخل و یا فضای بیرون این رستوران جهت صرف صبحانه خود استفاده کنید و از هوای اول صبح لذت ببرید؛ گفتنی است که این رستوران تنها منوی صبحانه دارد و تا ساعت 12 ظهر مشغول خدمات رسانی است.
در این رستوران میتوانید انواع صبحانه های محلی مانند انواع تمشی، عدسی و نخود، بلالیت یا بلالوت که نوعی ماکارونی با رشته های باریکی است که معمولا با شکر و نیمرو پخته میشود و انواع چای دمی، کرک و قهوه را نوش جان کنید.
آدرس رستوران فطیره: چهار راه رسالت، مقابل حمام عمومی گلستان

رستوران نان سنتی تمشی قشم

از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر میتوانید از منوی صبحانه رستوران نان تمشی در قشم بهره ببرید و از ساعت 5 تا 12 شب نیز علاوه بر این منو از سمبوسه و پکاره و ریخته لذت ببرید.
طعم غذاهای این رستوران به قدری خوشمزه است که طرفداران بسیاری را توانسته به خود جذب کند.
منوی رستوران نان سنتی تمش قشم شامل انواع نان تمشی، آش، املت، نخود و باقلا و… است.
آدرس رستوران نان سنتی تمشی: نخل زرین

رستوران ریوگ قشم

اول از همه باید بگوییم که در این رستوران خبری از ناهار نیست! چرا که تخصص این رستوران در صبحانه و شام است و منوی آن نیز به شرح زیر میباشد:
انواع نان سنتی تمشی که به نسبت دیگر رستوران های قشم از تنوع بیشتری برخوردار است، عدسی، شل شی که نوعی نان پخته شده با زردچوبه در انواع مختلف است، نان پرتا، آش، املت، انواع چای و دمنوش که با قیمت مناسب میتوانید خوشمزه ای را در رستوران ریوگ قشم صرف کنید.
آدرس رستوران ریوگ: فلکه ساعت

برای صبحانه در قشم کجا بریم؟

صبحانه در قشم

صبحانه خوری رغ بن قشم

رستوران رغ بن قشم از جاهای است که در آن میتوانید انواع صبحانه خوشمزه سنتی قشم و جنوبی را پیدا کرده و نوش جان کنید؛ از انواع نان تمشی گرفته تا خوراک های گرم و خوشمزه مانند آش و نخود و…
آدرس رستوران رغ بن: محله با هنر، بلوار خلیج فارس، خیابان با هنر

صبحانه در درگهان قشم

همانطور که میدانید قشم، بزرگترین جزیره ایران در خلیج فارس است که از سه شهر درگهان، قشم و سوزا تشکیل شده است، از آنجایی که درگهان یکی از شهرهای معروف و پرتردد جزیره قشم است، بد نیست تا با رستوران های خوب صبحانه در آن آشنا شوید و بتوانید برای صرف یک صبحانه خوشمزه در درگهان قشم یک رستوران خوب صبحانه را پیدا کنید! در ادامه به معرفی دوتا از بهترین مکان های که میتوانید در درگهان قشم به صرف صبحانه مشغول شوید پرداخته‌ایم.

فست فود نان تمشی درگهان

برخلاف نام این رستوران شما میتوانید در آن انواع صبحانه های خوشمزه از جمله انواع نان تمشی، املت، آش، باقلا، نخود، نیمرو، صبحانه ایرانی، جگر، عدسی، نان زعتر، انواع نوشیدنی گرم مانند چای، دمنوش، چای کرک و… را برای صرف یک صبحانه ایده‌آل پیدا کنید.
آدرس فست فود نان تمشی: درگهان، بلوار ساحلی، لاین بیرونی مجتمع تجاری نور، پلاک 126

صبحانه خوری بازار قدیم بین دالان 8 و 9 درگهان

بازار قدیم یکی از پرطرفدار ترین بازار های قشم بوده که اگر قصد دارید تا در سفرتان به این بازار سری بزنید پیشنهاد میکنیم کمی زودتر راه بیافتید تا بتوانید صبحانه را در صبحانه خوری معروف بازار قدیم صرف کنید؛ نیمرو، عدسی و املت و… از صبحانه های است که میتوانید در این صبحانه خوری میل کنید؛ گفتنی است با اینکه چندان جای بسیاری برای نشستن و صرف صبحانه وجود ندارد اما به دلیل کیفیت بالا در بین اهالی بازار و گردشگران بسیار محبوب و معروف است.
آدرس: بازار قدیم، ما بین دالان های 8 و 9
سخن آخر
در این مقاله از قشم سلام تلاش کردیم تا شما را با بهترین رستوران های صبحانه قشم آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد. چنانچه تجربه ای در رابطه با بهترین رستوران های صبحانه در قشم دارید در بخش نظرات با ما و دیگر همراهان قشم سلام به اشتراک بگذارید.لطفا برای خرید بلیط لحظه آخری قشم و تور لحظه آخری قشم به سایت کیش آنلاین مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *