قشم سلام
0

بهترین اقامتگاه های بوم گردی  قشم

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم
بازدید 116

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

رزرو هتل در قشم

رزرو هتل در قشم

اگر اهل سفر و گردش باشید، بیشتر از خانه خودتان در جاده و مسیر و هتل های مختلف و در مقاصد گوناگون اقامت دارید و زمانتان را سپری میکنید. قشم نیز یکی از مقاصدی است که بسیاری مسافران و طبیعت گردان را به سمت خود جذب میکند؛ این جزیره جنوبی که بزرگترین جزیره خلیج فارس و ایران است دارای جاذبه های دیدنی بسیاری است که میتوانید از آنها بازدید کنید؛ از دیدنی های که بسیاری از گردشگران را به این جزیره میکشاند میتوان به در ستاره، غار نمک، جزیره هنگام، جزایر ناز و… اشاره کرد؛ چه اهل سفر باشید و چه نباشید، مطمئنا میدانید که یکی از مهمترین موارد برای داشتن سفری با کیفیت و لذت بخش انتخاب محل اقامتی مناسب و خوب است، اگر که اولین باری است که قصد سفر به قشم را دارید میتوانید از مقاله بهترین هتل های قشم جهت پیدا کردن محل اقامتی مناسب کمک بگیرید و اقدام به رزرو آنلاین هتل در قشم کنید؛ اما اگر به اقامتگاه های بوم گردی علاقه دارید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله از قشم سلام همراه ما باشید تا با بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم آشنا شوید.

اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس قشم

اگر به اقامتگاه هایی با فضای سنتی و قدیمی که در خود حوض و نخل دارد علاقه داشته باشید، اقامتگاه فردیس قشم گزینه مناسب شما خواهد بود. اقامتگاه های آن کپرهای ساخته شده از برگ درختان نخل هستند و با اقامت در این اقامتگاه در فاصله 60 متری ساحل قرار خواهید داشت؛ این اقامتگاه 15 اتاق با ظرفیت 25 مهمان را داشته و از امکانات آن میتوان به آلاچیق های چوبی، زمین ساحلی و رستوران محلی اشاره کرد.

اقامتگاه بوم گردی جووا قشم

از زیباترین اقامتگاه های جزیره قشم، اقامتگاه جووا را میتوان نام برد، این اقامتگاه در سال 1402 مورد بازسازی قرار گرفت و امکان رزرو به طور خصوصی برای 2 تا 6 نفر در آن ممکن است؛ این اقامتگاه دارای 3 اتاق با تخت های دابل است که قابلیت دو سرویس اضافه کاناپه تختخواب شو را نیز دارند. محبوبیت اقامتگاه جووا قشم به دلیل موقعیت قرارگیری و دسترسی خوبی است که به جاذبه های دیدنی قشم در اختیار مهمانان خود قرار میدهد است. میتوانید با اجاره ماشین در قشم و چند دقیقه رانندگی به تنگه چاه کوه، جنگل حرا، دره تندیس ها، حمام گوگرد، تنگه کریان دولاب و… بروید و از دیدن آنها لذت ببرید.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم‌گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی قشم

اگر به دنبال اقامتگاهی به دور از هیاهوی شهری هستید، اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی واقع در روستای سهیلی قشم انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود که علاوه بر برخورداری از فضایی زیبا و شیک، منوی غذای متنوع و موسیقی زنده، گاها پذیرایی مراسمات محلی قشم در نزدیکی خود بوده که اگر شانس بیاورید میتوانید در زمان اقامتتان از دیدن آنها لذت ببرید.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم‌گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی خانه دوست قشم

قطعا در سفرتان به جزیره قشم نام اقامتگاه خانه دوست را خواهید شنید، این اقامتگاه دارای قدمتی بیش از 80 سال بوده که در شهر سوزا جزیره قشم قرار دارد و دارای فضایی کاملا سنتی و قدیمی است؛ این اقامتگاه تا مدت زیادی مکانی متروکه بوده تا در نهایت در سال 1396 مورد بازسازی قرار میگیرد و تبدیل به اقامتگاهی با 10 اتاق و سوئیت که در دور تا دور یک حیاط قرار دارد میشود. اقامتگاه خانه دوست تا ساحل 700 متر فاصله دارد.

اقامتگاه بوم گردی کاکا قشم

یکی از بهترین اقامتگاه های بوم گردی که در قشم میتوانید انتخاب کنید قطعا اقامتگاه کاکا قشم خواهد بود؛ از امکانات این اقامتگاه میتوان به کولر گازی، آشپزخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت، آشپزخانه، یخچال و .. اشاره کرد؛ این اقامتگاه دارای 6 اتاق جهت پذیرایی بوده که به صورت 2 اتاق 4 نفره، 2 اتاق سه نفره، یک اتاق 8 نفره و یک سوئیت میباشد که تنها اتاق های 4 نفره دارای سرویس فرنگی، ایرانی و حمام هستند و دیگر اتاق ها سرویس بهداشتی و حمام به صورت اختصاصی است.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم‌گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی فانوس قشم

در نزدیکی روستای سهیلی و غار نمک قشم، اقامتگاه بوم گردی فانوس قرار گرفته که به علت نزدیکی به ساحل لاکپشت ها قشم، از محبوبیت بالایی در بین گردشگران برخوردار است؛ همچنین باید اضافه کرد که در اقامتگاه بوم گردی فانوس صبحانه به صورت رایگان سرو میشود.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم‌گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی علیشاهی قشم

در فاصله 70 کیلومتری از جزیره قشم، اقامتگاه بوم گردی علیشاهی در روستای طبل قشم قرار گرفته است که یک اقامتگاه روستایی و سنتی زیبا با 7 اتاق می باشد؛ این اقامتگاه دارای آشپزخانه‌ای بوده که میتوانید انواع غذاهای خوشمزه جنوبی را به آنها سفارش بدهید. این اقامتگاه بوم گردی دارای غرفه ای جهت فروش صنایع دستی جنوبی بوده که میتوانید سوغات خود را از آن تهیه کنید.

اقامتگاه بوم گردی الیاس قشم

از بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم میتوان به اقامتگاه بوم گردی الیاس که در روستای گورزین قشم قرار دارد، اشاره کرد. این اقامتگاه در واقع خانه ای بومی با 8 اتاق بوده که به تازگی مورد بازسازی و تغییر کاربری قرار گرفته است؛ فضای این اقامتگاه کاملا سنتی میباشد؛ اقامتگاه بوم گردی الیاس دارای سرویس کف خواب، حمام اشتراکی، سرویس بهداشتی و رستوران بوده که از قبل غذاهای محلی را سفارش گرفته و برای شما طبخ میکند.

اقامتگاه بوم گردی ستاره برکه خلف قشم

یکی از جاذبه های دیدنی جزیره قشم روستای برکه است؛ صخره های قرار گرفته در این روستا بر اثر فرسایش های فصلی و سیلاب ها به وجود آمده‌اند و گاها ارتفاعی تا بیش از 10 متر را دارا هستند؛ اقامتگاه بوم گردی ستاره برکه خلف که در این روستا قرار گرفته است به هتل یک ستاره معروف میباشد و از امکانات آن میتوان به رستوران، آلاچیق در فضای حیاط اقامتگاه، اینترنت و… اشاره کرد.

بهترین اقامتگاه های بوم گردی قشم

اقامتگاه بوم‌گردی قشم

اقامتگاه بوم گردی هنگامی قشم

اگر به دنبال اقامتگاهی ساحلی باشید، اقامتگاه بوم گردی هنگامی موردی مناسب خواهد بود، گفتنی است که این اقامتگاه دارای 7 اتاق بوده که فاقد سرویس بهداشتی و حمام خصوصی هستند و سرویس بهداشتی و حمام به طور مشترک در محوطه اقامتگاه قرار گرفته است. هزینه اقامات کودکان زیر 5 سال درصورت استفاده نکردن از سرویس رایگان بوده و زمان ورود و تخلیه این اقامتگاه به ترتیب ساعت 12:00 و 14:00 میباشد.
سخن آخر
جزیره قشم یکی از مقاصد مهیج و جذابی است که میتوانید جهت گذراندن تعطیلات و داشتن ماجراجویی دوستانه سفر به آن را برنامه ریزی کنید، چنانچه که هنوز برنامه سفر خود به قشم را نچیده‌اید میتوانید با کمک مجله گردشگری قشم سلام بهترین برنامه ریزی سفر به قشم را انجام دهید و اگر به دنبال تهیه بلیط هواپیما و تور قشم هستید میتوانید از این قسمت خرید بلیط هواپیما قشم آنلاین را انجام بدهید.

رزرو هتل در قشم

رزرو هتل در قشم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *