قشم سلام
0

بهترین مناطق قشم برای سرمایه گذاری ملک

بهترین مناطق قشم برای سرمایه گذاری ملک
بازدید 37

بهترین مناطق قشم برای سرمایه گذاری ملک

جزیره قشم به عنوان یکی از مقاصد توریستی در کشور از محبوبیت بالایی در بین مسافران و گردشگران برخوردار بوده که هر ساله بسیاری از افراد را به سمت خود برای سفر و تفریح می‌کشاند و در بین بیشتر افراد تصمیم میگیرند تا مدت زمان بیشتری را در این جزیره رنگارنگ سپری کنند و در نهایت سکونت در آن تصمیم نهایی ایشان میشود؛ از سمتی نیز یکی از مناطقی که میتوانید برای داشتن سرمایه گذاری سود در کشور انتخاب کنید، جزیره قشم بوده  چرا که با توجه به محبوبیت و روند صعودی آن در حوزه گردشگری، این جزیره از آینده بسیار بهتری از الان برخوردار است؛ از این رو اگر که به دنبال سرمایه گذاری هستید پیشنهاد میکنیم تا به بررسی گزینه های موجود در جزیره قشم بپردازید.

از آنجایی که یکی از بهترین جاهای که میتوانید در آن سرمایه گذاری کرده و سود خوبی را از آن کسب کنید، بازار ملک و املاک بوده، در این مقاله از مجله آنلاین گردشگری قشم سلام قصد داریم تا شما را با چند تا از بهترین منطقه های قشم که میتوانید برای سرمایه گذاری خود انتخاب کنید، پس تا انتها همراه ما برای آشنایی با این مناطق همراه باشید.

لیست بهترین مناطق جزیره قشم برای سرمایه‌گذاری ملک

اگر که شما هم به دنبال پیدا کردن بهترین مناطق قشم برای سرمایه گذاری هستید، پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله همراه از قشم سلام برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود همراه ما باشید را که در ادامه قصد داریم تا چند از بهترین مناطق جزیره قشم که مناسب برای سرمایه گذاری در ملک و املاک هستند را به شما معرفی کنیم.

معرفی جزیره قشم

جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران بوده که در خلیج فارس و تنگه هرمز قرار گرفته و دارای مساحتی بیش از ۵۶۰ کیلومتر میباشد، این جزیره که به واسطه محل قرار گیری خود از آب و هوایی گرم و شرجی در بیشتر اوقات سال برخوردار است یکی از بهترین مقاصد سفری و توریستی بوده که در بین بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی معروف بوده و هر ساله پذیرایی گردشگران داخلی و خارجی بسیاری میباشد.

وجود جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و خیره کننده، سواحل و مناظر  طبیعی بسیار که توسط های ریف های مرجانی زیبایی پوشیده شده‌اند، مکان های دیدنی متعدد و.. از جمله دلایلی است که باعث محبوبیت این جزیره در بین توریستان علاقه‌مند شده است.

همچنین باید اضافه کرد که بزرگترین ژئو پارک ایران در این جزیره قرار گرفته است که خود باعث شهرت این جزیره در بین زمین شناسان ایرانی و خارجی و از علت های سفر ایشان به این جزیره شده است.

از این جهت توجه سرمایه گذرانی که به دنبال سرمایه گذاری سود ده هستند به این جزیره جلب شده است، اگر که شما هم از جمله افراد علاقه‌مند به سرمایه گذاری در حوزه ملک هستید، این منطقه یکی از گزینه های مناسب برای شما خواهد بود.

معرفی جزیره قشم

جزیره هنگام

هنگام

از دیگر مناطقی که میتوانید در جزیره قشم برای سرمایه گذاری در نظر داشته باشید، جزیره هنگام بوده که دارای وسعتی حدودا ۵۰ کیلومتر بوده که از موارد مناسب برای خرید آپارتمان در جزیره قشم به شمار میرود.  این جزیره در جنوب جزیره قشم قرار داشته و به علت دارا بودن منابع خاک، سرب و نمک مشهور می‌باشد؛ همچنین باید اضافه کرد که جاذبه های طبیعی این جزیره همچون خاک قرمز رنگ خوراکی، گونه های گیاهی متنوع و جانوری خاص، سنگ های تراش خورده با اشکال منحصر به فرد و خصوصا دلفین های آن از دیگر دلایلی است که جزیره هنگام بین مسافران و گردشگران محبوب شمارده میشود. جزیره هنگام تا قشم حدودا ۲ کیلومتر فاصله داشته و میتوانید برای داشتن یک سرمایه گذاری خوب در نظر داشته باشید.

جزیره لارک

جزیره لارک از دیگر گزینه های است که میتوانید برای خرید ملک در قشم در نظر بگیرید، این جزیره در قسمت جنوب غربی خلیج فارس با مساحتی در حدود ۴۸.۷ کیلومتر با شکلی بیضوی قرار داشته که عمده فعالیت ساکنین و بومیان آن صیادی و غواصی میباشد، چرا که خاک این جزیره برای کشاورزی نامناسب بوده اما با این حال یکی از خاستگاه های جذاب بوم گردی در جنوب ایران به شمار میرود.

درگهان

اگر به جزیره قشم سفر کرده باشی مطمئنا نام درگهان قشم را شنیده باشید، این شهر که در ۲۰ کیلومتری جزیره قشم قرار دارد یکی از معروف ترین شهر های قشم بوده که علت اصلی شهرت آن مراکز خرید ارزان و متنوع آن بوده که میتوانید تقریبا تمامی اجناس مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب پیدا و خریداری کنید، لازم به ذکر است که این شهر تا قبل از سال ۱۳۸۵ به عنوان یکی از روستای های جزیره قشم شناخته میشده که حالا به عنوان یکی از شهر های بندری مهم بازرگانی در شهرستان قشم به شمار میرود.

گفتنی است که شهر درگهان به علت فعالیت های که در زمینه های تجاری و بازرگانی دارد به عنوان یکی از شهرهای برجسته ایران شناخته میشود که در خود مجتمع های بازرگانی نامور، مراکز خرید قدیمی و مجتمع های بازرگانی نوین را در خود جای داده است.

لیست بهترین مناطق جزیره قشم برای سرمایهگذاری ملک

شهر درگهان

رمکان

شهر رمکان یکی از شهرهای است که احتمالا نام آن را چندان نشنیده باشید البته اگر که به این جزیره سفر نکرده باشید، رمکان در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی قشم قرار داشته که به عنوان قلب جزیره قشم در بین افراد شناخته میشود.

میتوان گفت که رمکان مسیر اصلی برای ارتباط بین منطقه شمال به جنوب، شرق و غرب شهر قشم قرار دارد، اگر که هنوز سردرگم هستید از اینکه چرا نام این شهر را تا به حال نشنید‌اید باید بگوییم که به علت این است که رمکان در سال ۱۴۰۰ به عنوان شهر معرفی شده است؛ باید اضافه کرد که شهر رمکان در خود ۱۹ مسجد اهل سنت را جای داده است.

سوزا

در ۳۹ کیلومتری جنوب غربی قشم، شهر سوزا قرار دارد که یکی از مکان های با موقعیت استراتژیک بسیار عالی است که در خود تنگه های معروفی همچون تنگ کلمادون و تنگ لرد را که به خلیج فارس سرریز میشوند و تنگ چیرا را در خود جای داده است.

در دوران باستان شهر سوزا کاربردی وسیع در تجارت های دریایی داشته که محدوده تجارتی این شهر تا پاکستان، عدن، هندوستان، سواحل آفریقا و دیگر کشور های خلیج فارس گسترش یافته بود.

امروزه نیز میتوانید سازه های باقی مانده از گمرک قدیمی و انبار های کالا را در ساحل های شهر سوزا رویت کنید. لازم به ذکر است که مردم این شهر از قبایل شوزاوی، شیزاوی و الجسمی هستند.

سلخ

روستای سلخ از دیگر مکان های است که میتوانید برای سرمایه گذاری ملکی در قشم آن را انتخاب کنید، این روستا طبق آخرین سرشماری های انجام شده مربوط به سال ۱۳۹۵ دارای ۳.۱۰۹ نفر یا به تعریفی ۷۷۷ خانوار جمعیت در خود بوده است.

طبل

یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری جزیره قشم یعنی جنگل های حرا در شهر طبل قرار داشته که علاوه بر این جاذبه میتوان به جاذبه های دیگری همچون کوه تاریخی کلات کشتاران و روستا بام اشاره کرده که از مناطق دیدنی و توریستی این جزیره محسوب میشوند. طبق آخرین سر شماری های انجام شده در سال ۱۳۹۵ جمعیت روستای طبل برابر با ۴۰۶۹ نفر میباشد.

لافت

بندر لافت از دیگر جاذبه های دیدنی در جزیره قشم بوده که در حاشیه جنگل حرا قشم قرار گرفته است، این منطقه یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری ملکی بوده و حتی میتوانید با خرید یک ویلا برای اوقات فراغت و فصل های خنک سال برای استراحت و تفریح به آن سر بزنید.

در آخر

در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری قشم سلام تلاش کردیم تا شما را با مناطق مناسب سرمایه گذاری در جزیره قشم آشنا کنیم تا با شناخت آنها و بررسی گزینه های روبروی خود بتوانید انتخابی مطمئن برای یک سرمایه گذاری خوب در این شهر توریستی داشته باشید، لازم به ذکر است که در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی و بیشتر میتوانید از مشاوران مجله آنلاین گردشگری قشم سلام در این رابطه راهنمایی لازم خود را  دریافت کنید.  

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *