قشم سلام
0

تفریحات آبی جزیره قشم که در سفر نباید از دست بدهید!

تفریحات آبی جزیره قشم که در سفر نباید از دست بدهید!
بازدید 68

تفریحات آبی جزیره قشم که در سفر نباید از دست بدهید!

اجاره ماشین در قشم

اجاره ماشین در قشم

در بین مقاصد گردشگری محبوب و جنوبی ایران جزیره کیش، جزیره هرمز و جزیره قشم از معروف ترین مقاصد گردشگری بوده که هر ساله پذیرایی حجم عظیمی از مسافران و گردشگران بسیار به خود است.
اگر شما هم قصد سفر به جنوب ایران را دارید و در انتخاب مقصد گردشگری خود به مشکل برخورده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله از قشم سلام همراه ما باشید چرا که می‌توانید با آشنایی با تفریحات آبی جزیره قشم به تصمیم گیری خود کمک شایانی کنید.
یکی از کارهای که در سفر به مقاصد جنوبی کشور نمی‌توان نادیده گرفت، تفریحات آبی بوده و اگر که عازم جزیره قشم هستید باید با انواع تفریحات آبی جزیره قشم آشنا باشید تا بتوانید در کنار دیگر تفریحات، سرگرمی ها و جاذبه های گردشگری قشم به انجام آنها بپردازید تا سفری مهیج و متفاوتی را به این جزیره زیبای جنوبی تجربه کنید.
تفریحات آبی این جزیره برای بسیاری از افراد از جهت تعامل با آبزیانی همچون انواع گونه های ماهیان، دلفین ها، مرجان ها و سایر جذابیت های طبیعی، منحصر به فرد و جذاب بوده و حال و هوایی دیگری برای ایشان به همراه دارد. کیش و قشم دو مقصد محبوبی هستند که سفر به آنها در هر فصلی از سال جذاب و دوست داشتنی است؛ یکی از ساده ترین تفریحات در این جزایر نیز شنا کردن در ساحل های نقره فام و زیبایی آنها است که مورد استقبال بسیاری از گردشگران و مسافران قرار دارد. تفریحات آبی از اصلی ترین جاذبه های توریستی شهرهای دریایی بوده و طبیعتا به یک شنای ساده ختم نمی‌شوند، در ادامه این مقاله از قشم سلام به سراغ معرفی برخی از تفریحات جزیره قشم زیبا رفته‌ایم تا با تفریحات آبی قشم آشنا شوید.

تفریحات مهیج و محبوب جزیره قشم

با رونق گردشگری و افزایش تعداد بازدیدکنندگان و توریستان قشم، رسیدگی های مختلفی برای این مقصد محبوب جنوبی صورت گرفته که آن را تبدیل به مکانی پر از انواع تفریحات مختلف آبی و متنوعی کرده که امتحان آنها خالی از لطف نخواهد بود، در این قسمت به معرفی این تفریحات مهیج پرداخته‌ایم.

تفریحات آبی جزیره قشم که در سفر نباید از دست بدهید!

پاراسل در قشم

تفریحات آبی قشم: پاراسل قشم، پرواز بر فراز دریا

یکی از جذاب ترین تفریحاتی که به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفرتان به جزیره قشم حتما به سراغ آن بروید، چتر پاراسل است، چرا که به کمک این چتر شما قادر خواهید بود تا در آسمان به پرواز در بیاید و از زوایه‌ای دیگر خلیج فارس و جزیره قشم را مشاهده کنید. در پاراسل شما به کمک چتر های مخصوص رنگارنگ پارسل که به یک قایق موتوری متصل است و به شما جهت پرواز کردن بر روی آب یاری خواهد کرد، نیاز دارید، به این صورت که شما زمانی که به چتر متصل هستید و بر روی قسمت پایینی آن نشسته‌اید، قایق موتوری شروع به حرکت کرده و شما در آسمان اوج خواهید گرفت. در بین تفریحات آبی قشم پاراسب از بی نظیرترین تفریحات بوده که شما با کمک چتر پاراسل می‌توانید تا ارتفاع حدودی 150 الی 300 که معادل یک برج 50 تا 100 است، بروی آب اوج بگیرید و به پرواز دربیاید.

تفریحات آبی قشم: قایق سواری و ملاقات با دلفین ها

از دیگر تفریحات آبی جزیره قشم، قایق سواری بوده اما با این تفاوت که در این تفریح شما می‌توانید از دلفین های بازیگوش و زیبایی خلیج فارس دیدن کنید، به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم تا اصلا این تفریح مهیج را در سفرتان به جزیره قشم از دست ندهید. در قایق سواری شما می‌توانید شگفتی های زیبای جزیره قشم مانند جنگل های حرا، مرجان های و ماهی های شناور در اعماق خلیج را مشاهده کنید.

تفریحات آبی قشم: شاتل سواری تجربه‌ای متفاوت

شاتل سواری از تفریحات هیجان انگیز آبی بوده که آدرنالین شما را بالا می‌برد، پس اگر به دنبال هیجان باشید پیشنهاد می‌کنیم تا شاتل سواری در قشم را از دست ندهید. در این تفریح شما با کمک یک تیوپ پلاستیکی که به کمک سیم های محکم و ضخیم به یک قایق تندرو متصل است بر روی امواج با سرعت بالای شروع به حرکت و بالا و پایین رفتن می‌کنید؛ در خاطر داشته باشید که هنگام شاتل سواری حتما از جلیقه نجات و کلاه استفاده کنید و دستگیره های متصل به شاتل را محکم بگیرید چرا که در صورت رها کردن آنها در آب پرت خواهید شد! البته جای نگرانی نیست فقط کمی خیس خواهید شد.

تفریحات آبی جزیره قشم که در سفر نباید از دست بدهید!

شاتل در قشم

تفریحات آبی قشم: غواصی و کشف دنیایی زیر آب

یکی از شگفت انگیز ترین تجربه های که هر کسی باید برای یکبار هم که شده آن را امتحان کند، غواصی و کشف دنیایی زیر آب بوده؛ دیدن دنیایی زیر آب از نزدیک و لمس آن می‌تواند یکی از منحصر به فردترین تجربه های شما نه تنها در سفر بلکه در زندگیتان باشد. گفتنی است که سایت های غواصی جزیره قشم از معروفترین سایت های غواصی در ایران بوده و اگر به جزیره قشم سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم تا از غواصی در جزیره قشم غافل نشوید.

تفریحات آبی قشم: جت اسکی تفریحی مهیج و متفاوت

جت اسکی از تفریحات مهیجی است که از پیر و جوان می‌توان گفت همه عاشق آن هستند چه طرفدار سرعت باشید و چه نه می‌توانید باب میل خودتان سرعت جت اسکی را تنظیم کنید و از گشت زنی بر روی امواج خلیج فارس لذت ببرید.

تفریحات آبی قشم: اسکوتر زیر دریایی جایگزین مدرن غواصی

اسکوتر زیر دریایی جایگزینی است برای کسانی که به کشف و دیدن دنیایی زیر آب علاقه‌مندند اما شنا بلد نیستند و چندان علاقه‌ای هم به غواصی ندارند، به کمک این اسکوتر های زیر دریایی که شبیه به یک موتور هستند که با نشستن در آن یک حباب شیشه‌ای اکسیژن در قسمت سر وجود دارد، به راحتی می‌توانید به دل دریا و دیدن از محل زندگی آبزیان بروید.

تفریحات آبی قشم: اسکی روی آب تجربه‌ای متفاوت در دریا

اسکی روی آب از تفریحات آبی است که نیاز به شجاعت شما دارد! چرا که در تمام طول انجام این تفریح آبی شما تنها خواهید بود و با کمک صفحه اسکی و طنابی که به یک قایق تندرو متصل است، قرار است تا به اسکی روی آب با حداکثر سرعت بپردازید و در اینجا حفظ تعادل یکی از مهمترین نکاتی است که باید به یاد داشته باشید.

تفریحات آبی قشم: پرواز با فلای بورد

یکی دیگر از تفریحاتی که نیاز به تعادل بالا دارد و در کناری بمب آدرنالین است، فلای بورد بوده، شما در ان تفریح به کمک یک تخته که به یک جت اسکی متصل است و فشار آب قوی را به آن تخته منتقل می‌کند، می‌توانید به روی آب به پرواز دربیاید، البته این کار چندان هم ساده نیست چرا که باید مهارت کافی در حفظ تعادل تخته را داشته باشید تا به خوبی به روی آب بتوانید بمانید.

تفریحات آبی قشم: موز مهیج!

یکی از تفریحات هیجان انگیز و بسیار جذاب آبی که پیشنهاد می‌کنیم حتما در سفرتان به جزیره قشم انجام دهید بنانا بوده که یکی از ایمن ترین و مهیج ترین تفریحات آبی در جزیره قشم نیز محسوب می‌شود.
نکته جذاب در رابطه با این تفریح آن بوده که شما هم به صورت تکی و هم با دوستان و خانواده خود می‌توانید به انجام آن بپردازید.
بنانا نیز درست مانند پارسل بوده با این تفاوت که تیوپ آن به شکل موز بوده و پاهایتان دو طرف آن قرار خواهد گرفت و نکته مهم در این تفریح آبی حفظ تعادل است.

تفریحات آبی جزیره قشم که در سفر نباید از دست بدهید!

جت اسکی در قشم

تفریحات آبی قشم: قدم زدن در سواحل زیبا و شنا در آب!

جزیره قشم به خاطر وسعتی که دارد، از سواحل متعدد و گوناگونی برخوردار است و به همین دلیل یکی از تفریحاتی که می‌توانید در این جزیره به آن مشغول شوید، کشف و دیدن هر کدام از این سواحل زیبا و رنگارنگ این جزیره جنوبی است، علاوه بر آن می‌توانید در ساحل های مختلف به شنا و تفریح در کنار عزیزانتان بپردازید و خاطره‌ای خوش و به یادماندنی را برای خود و همراهنتان به یادگار بگذارید.لطفا برای خرید بلیط لحظه آخری قشم و تور لحظه آخری قشم به سایت کیش آنلاین مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *