قشم سلام
0

جاهای دیدنی قشم در شب

جاهای دیدنی قشم در شب
بازدید 171

جاهای دیدنی قشم در شب

جاهای دیدنی و مکان های هیجان انگیز قشم بسیار زیادند که ساحل های قشم تنها گوشه‌ای کوچک از آنها را شامل می‌شوند؛ شب هنگام، زمانی که دیگر خورشید بار خود را جمع می‌کند و شب را به دست ماه می‌سپارد تازه سر آغاز قصه دیگر و ماجراجویی های هیجان انگیزتر رقم می‌خورد. اگر که به ماجراجویی در شب علاقه دارید و به دنبال زیباترین جاهای دیدنی قشم در شب می‌گردید، همراه قشم سلام در ادامه این مطلب بمانید.

یکی از جذاب ترین قسمت های سفر به قشم، بازدید از جاهای دیدنی قشم در شب بوده؛ هنگامی که فعالیت روزانه مردم کمتر می‌شود و مراکز خرید خلوت، آنجاست که تازه تفریحات شبانه به روی صحنه می‌آیند تا بزم شما را با یک شب نشینی گرم و مهیج کامل کنند. زمانی که آفتاب دیگر به سمت خانه خود می‌رود، گردشگران و مسافران نیز کم کم به سمت ساحل ها و پارک های ساحلی قشم رفته و مشغول گردش و تفریح می‌شوند، البته تفریحاتی که کمی با تفریحات روزانه مانند پاساژگردی و خرید متفاوت است!

اگر که جغد شب هستید و طرفدار زندگی شبانه مطمئنا عاشق شبگردی و بازدید از جاهای دیدنی قشم در شب خواهید شد.

از مهمترین جاهای دیدنی قشم در شب مراکز خرید این جزیره بوده که امکان پاساژگردی تا ساعت 22 تا 23 را به مسافران جهت گردش و خرید می‌دهد، پس از دور زدن در بازار انجام خریدها نوبت به سواحل، پارک های ساحلی، کافه و رستوران های قشم می‌رسد.

قشم سلام اینجاست تا شما را برای داشتن بزمی متفاوت و به یاد ماندنی همراهی کند.

ساحل های قشم در شب

قشم بیشترین خط ساحلی را با خلیج فارس دارد و به همین علت نیز از ساحل های متعدد و پارک های ساحلی بسیاری برخوردار است که می‌توانند مکانی مناسب برای شب نشینی های شما در سفرتان به این جزیره باشند.

پارک زیتون قشم

ساحل صخره‌ای زیتون یکی از همان ساحل ها بوده که از قضا یکی از محبوب ترین سواحل در این جزیره محسوب می‌شود که علت آن نیز به دلیل وجود پارک ساحلی زیبایی است که در مجاورت این ساحل قرار گرفته است؛ فضای این پارک وسیع بوده و محوطه آن نیز چمن کاری شده است، وجود درختان نخل نیز باعث ایجاد فضای دلنشین برای بازدید کنندگانش است، شما می‌توانید هنگام قدم زنی در این پارک در سکوت به صدای امواج آرام خلیج فارس گوش بدهید؛ اگر که هنگام غروب آفتاب نیز گذرتان به پاک زیتون قشم بیافتد، مناظر زیبا و خیره‌ای کننده‌ای را شاهد خواهید بود. همچنین که می‌توانید از آلاچیق های که در این پارک قرار گرفته است جهت شب نشینی و دورهمی های خود استفاده کنید.

گفتنی است که پارک ساحلی زیتون به دلیل محبوبیت بالا خلوت نبوده و در بیشتر مواقع شلوغ می‌باشد، از امکانات دیگر پارک ساحلی زیتون قشم می‌توان به کلوپ های غواصی، مسیر های پیاده روی، زمین اسکیت، زمین والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، مسیر دوچرخه سواری، زمین بسکتبال، رستوران، بوفه، سینما چند بعدی و… اشاره کرد.  

آدرس پارک ساحلی زیتون: خیابان دریا، مقابل تقاطع بلوار چارباغ و خیابان دریا، خیابان زیتون، پارک زیتون

پارک سینما دریا قشم

پارک سینما دریا قشم یکی از بزرگترین پارک های جزیره قشم بوده که دارای نیمکت های است که با نشستن بر روی آنها می‌توانید منظره ساحل و خلیج را پیش روی خود مشاهده کنید؛ از جایی که هنگام نظاره موج های دریا و دیدن جزر و مد های که پیش رویتان مانند یک صحنه فیلم شکل می‌گیرد، نام این پارک ساحلی را سینما دریا گذاشته‌اند. از امکانات پارک سینما می‌توان به رستوران، کافی شاپ، مسیر دوچرخه سواری، امکان کمپینگ، زمین بازی کودکان اشاره کرد.

آدرس پارک ساحلی سینما دریا: انتهای بلوار امام قلی خان، پارک سینما دریا‌

جاهای دیدنی قشم در شب

رستوران های قشم

پارک ساحلی هلر قشم

در فاصله 18 کیلومتری از قشم روستای هلر قرار گرفته که از جاذبه های از روستا پارک ساحلی هلر بوده که می‌توانید از آن دیدن کنید، خصوصا که اگر به شب نشینی و چادرزنی نیز علاقه دارید باید گفت که در این پارک سکوهایی برای نصب چادر تعبیه شده‌اند و امکاناتی همچون بوفه های فروش مواد غذایی و سرویس های بهداشتی در اطراف پارک باعث شده تا تبدیل به مکانی محبوب در بین گردشگران و مسافران این جزیره بشود.

آدرس پارک ساحلی هلر: روستای هلر، تقاطع بلوار ساحلی و وحدت، جنب بازار ماهی‌فروش‌ها، پارک ساحلی هلر

پارک ساحلی آفتاب قشم

پارک ساحلی آفتاب که روبروی شهرک آفتاب قرار گرفته است یکی از جدیدترین پارک های ساحلی قشم بوده که دارای چشم انداز زیبا از دریا و محوطه سرسبزی است که تبدیل به مکانی ایده‌آل برای گردشگران علاقه‌مند به کمپینگ و اسکان مسافران شده است.

از امکاناتی که این پارک را در بین مسافرین تبدیل به مکانی محبوب کرده است می‌توان به وجود اشاره سکوهایی جهت نصب چادر،زمین تنیس، فوتبال ساحلی، زمین بازی کودکان، قایق سواری در ساحل و…کرد.

آدرس پارک ساحلی آفتاب قشم: شهرک آفتاب، پارک ساحلی آفتاب قشم

کمپ پارک سوزا قشم

در 39 کیلومتری قشم شهر زیبای سوزا با طبیعت خیره‌کنند و منحصر به فرد خود قرار گرفته که هر گردشگر و بازدید کننده‌ای را مجذوب خود می‌کند، کمپ پارک سوزا نیز قسمتی کوچیک از جاذبه های دیدنی این شهر کوچک بوده که به علت وجود انبوه درختان نخل و نزدیکی به یی از آرام ترین و پاکیزه ترین ساحل های خلیج فترس تبدیل به بهترین مکان برای کمپینگ و اسکان گردشگران شده است.

گفتنی است که ساحل این پارک مملو از صدف بوده که هنگام طلوع و غروب آفتاب می‌توانید از تماشای صحنه بی‌نظیر پیش رویتان لذت ببرید. از امکانات این پارک می‌توان به آلاچیق، پارک بازی کودکان، بوفه های فروش مواد غذایی، تفریحاتی همچون قایق های تندرو و گشت زنی در آب های ساحل و… اشاره کرد.

آدرس کمپ پارک سوزا: شهر سوزا، بلوار ساحلی، روبه‌روی مسجد علی ‌ابن ابیطالب (ع)، کمپ پارک سوزا

پارک ساحلی لافت قشم

در شرق قشم روستایی زیبا که در وهله اول بادگیرهای بلند و بافت سنتی آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد قرار گرفته که نام این روستا لات بوده و دارای سواحل زیبا و بکری است که می‌توانید از آنها بازدید کنید. از امکانات این پارک ساحلی می‌توان به آلاچیق، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد که این مکان را تبدیل به مکانی مناسب جهت شب‌مانی و اسکان مسافران کرده است.

آدرس پارک ساحلی لافت: روستای لافت، بلوار اصلی، پارک ساحلی لافت

بازار های قشم  

مراکز خرید جزیره قشم بعضا تا ساعت 24 بامداد نیز باز هستند و شما می‌توانید در آنها به گردش و خرید با خیالی راحت بپردازد، از مراکز خرید قشم می‌توان به بازار درگهان، سیتی سنتر قشم، بازار فردوسی، و بازار ستاره قشم اشاره کرد؛ شما می‌توانید در مقاله مراکز خرید قشم با همه بازارهای جزیره قشم آشنا شوید تا بتوانید برنامه ریزی بهتری برای سفر خود به این جزیره طراحی کنید.

رستوران های قشم در شب

در آخر شب و پس از گردش های طولانی در مراکز خرید و بازدید از جاهای دیدنی شهر خوردن یک غذای لذیذ و خوشمزه در رستورانی زیبا می‌تواند پایانی دلچسب را برای یک روز سفر پرماجرا برایتان رقم بزند، از این رو بهتر است تا خود را به امتحان مزه های جدید و تازه در رستوران های قشم دعوت کنید. در اختتام این مقاله گذری کوتاه به رستوران های قشم در شب می‌اندازیم که شما می‌توانید در رابطه با این موضوع به طور کامل در مقاله رستوران های قشم اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

رستوران دریایی قلعه قشم

یک جنوب است و غذاهای دریایی‌اش، در سفر به جنوب و خصوصا قشم نمی‌توان از خوردن غذاهای دریایی اجتنبا کرد، رستوران قلعه از ویویی بی نظیر به سمت آب های نیلگون خلیج فارس برخوردار بوده و یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های قشم در شب به شمار می‌رود؛ از نکات جالب در رابطه با این رستوران که نقطه تمایز آن با دیگر رستوران های قشم است، خوانده شدن منو به صورت شفاهی توسط پرسنل این رستوران است.

رستوران خاله قشم

رستوران خاله قشم یکی از بهترین مکان های برای خوردن خوراکی ها و غذاهای خوشمزه جنوبی بوده که میزبانان شما اهالی هنرمند و خوش ذوق جزیره قشم هستند؛ باید بدانید که این رستوران تنها در شب ها فعال بوده و ساعات فعالیت آن بین ساعات 17 الی 22 بوده است.

رستوران نعیم قشم

رستوران نعیم یک رستوران سلف سرویس بوده که یکی دیگر از رستوران های محبوب جزیره کیش به شمار می‌رود، حتی اگر آخر شب نیز به این رستوران بروید شلوغی و جمعیت را می‌توانید در این رستوران مشاهده کنید پس حتما در سفرتان به قشم خودتان را به صرف یک وعده خوشمزه به این رستوران دعوت کنید.

سخن آخر

قشم گردی در روز به کل ماجرایی دیگر بوده اما گشت و گذار در شب قشم دنیایی دیگری دارد به طوری که شاید بتوان که شب های قشم به نسبت جذاب تر از روز های آن است! در هر حال اگر که تصمیم به سفر به این جزیره دوست داشتنی را گرفته‌اید، قشم سلام همراه شما است تا بتوانید سفری شگفت انگیز را به این جزیره زیبا تجربه کنید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *