قشم سلام
0

سایت های اجاره موتور در قشم

سایت های اجاره موتور در قشم
بازدید 118

سایت های اجاره موتور در قشم

اجاره موتور در قشم

اجاره موتور در قشم

کرایه موتور برقی در قشم یکی از پرطرفدارترین تفریحات و سرگرمی های است که در بین مسافران و گردشگران این جزیره محبوب است.
اگر که به جزیره قشم سفر کرده باشید قطعا در جاده ها و خیابان ها یا در کنار ساحل ها افراد را که سوار بر موتور های مختلف و رنگی که در حال گشت و گذار هستند را مشاهده کرده باشید؛ باید بگوییم که یکی از سرگرمی های جذابی که شما نیز میتوانید در سفرتان به این جزیره رنگارنگ از آن بهره ببرید، همین اجاره موتور در قشم است که بوسیله آن میتوانید دست به گشت و گذار در سطح شهر بزنید و از جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری این جزیره نیز دیدن کنید؛ همچنین باید اضافه کرد که یکی از ارزان ترین راه های جا به جایی در قشم نیز اجاره موتور برقی به شمار میرود که میتوانید از آن بهره ببرید.
در این مقاله از قشم سلام قصد داریم تا شما را بیشتر با این سرگرمی جذاب و ارزان آشنا کنیم و در انتها چندتا از بهترین سایت های اجاره موتور در قشم را به شما معرفی کنیم. پس تا انتها این مقاله از مجله گردشگری قشم سلام همراه ما باشید.

اجاره موتور در قشم به چه صورت است؟

این روزها اجاره موتور در قشم طرفداران بسیاری داشته و تبدیل به یکی از تفریحات مورد علاقه بیشتر مسافران و گردشگرانی شده که به این جزیره سفر میکنند. جزیره قشم بزرگترین جزیره ایران بوده که در جنوب کشور و در خلیج فارس قرار گرفته است و دارای جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیاری است که میتواند سفر شما را مهیج و به یاد ماندنی کنند. با کرایه موتور در قشم شما قادر خواهید بود تا از این جاذبه های گردشگری دیدن کنید و به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید.
اجاره موتور در قشم اصلا کار پیچیده و سختی نبوده و شما به راحتی میتوانید از طریق سایت های که در ادامه به معرفی آنها پرداخته‌ایم اقدام به اجاره موتور در قشم کرده و به گشت و گذار در این جزیره زیبا بپردازید. از آنجایی که اجاره انواع موتور در قشم رایج بوده شما دست بازتری در انتخاب موتور جهت کرایه در قشم خواهید داشت و میتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید و به تفریح و گشت و گذار در جزیره قشم بپردازید.

شرایط اجاره موتور در قشم

اگر که قصد اجاره موتور در قشم را دارید باید با شرایط رنت موتور در قشم آشنا باشید تا با آگاهی و رعایت آنها تجربه دلنشین و به یاد ماندنی از اجاره موتور در قشم را به خود و همراهنتان هدیه دهید.
البته باید گفت شرایطی که از آن صحبت میکنیم اصلا عجیب و پیچیده نیستند و صرفا یک سری قوانین و شرایط ساده اما مهم هستند که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم:
– استفاده از کلاه ایمنی هنگام موتور سواری الزامی است.
– ارائه کارت شناسایی معتبر و ودیعه جهت اجاره موتور در قشم الزامی است.
– تردد در مسیرهای مشخص شده موتور و دوچرخه
-در صورت ایجاد هر گونه خسارتی به اسکوتر برقی، جبران خسارت به عهده شخص اجاره کننده میباشد.

شرایط سنی اجاره موتور در قشم

برای اینکه بتوانید در جزیره قشم هر نوع موتوری را اجاره کنید، لازم است تا شرایط سنی لازم آن را داشته باشید. شخص اجاره کننده می بایست حداقل 15 سال شن داشته باشد و همراه خود حتما کارت شناسایی معتبر خود را داشته باشند تا بتوانند اقدام به اجاره موتور در قشم کنند. پس با در نظر گرفتن این موضوع میتوان گفتن جهت اجاره موتور در قشم شرایط سنی خاصی وجود داشته که می بایست به آن توجه کرد.

سایت های اجاره موتور در قشم

سایت های اجاره موتور در قشم

موتور سواری بانوان در قشم

متاسفانه دوچرخه سواری و موتور سواری بانوان در کشور ما ممنوع بوده اما باید گفت که در جزیره قشم این موضوع کمی متفاوت است!
در جزیره قشم بانوان به راحتی میتوانند به دوچرخه سواری و موتور سواری بپردازند و محدودیتی شامل حال آنها نمیباشد. در جزیره قشم بانوان نیز همراه با آقایان میتوانند به موتور سواری بپردازند و شما میتوانید همراه با همسرتان و دوستان خود به راحتی به گشت و گذار و گردش در سطح جزیره با موتور برقی بپردازید و از زیبایی های این جزیره لذت ببرید. بانوان به راحتی میتوانند با همراه داشتن مدارک شناسایی خود به وب سایت های در ادامه به معرفی آن پرداخته‌ایم، موتور مورد علاقه خود را انتخاب و در قشم اجاره کنند.

بهترین سایت های اجاره موتور در قشم

در ادامه قصد داریم تا شما را با چندتا از بهترین سایت های معتبر اجاره موتور در قشم آشنا کنیم که شما میتوانید به صورت آنلاین و با خیالی راحت از ایشان اقدام به اجاره موتور کنید.

سایت کیش آنلاین

کیش آنلاین یکی از قدیمی ترین مجموعه های است که اقدام به ارائه خدمات اجاره موتور در قشم میکند و دارای لیستی متنوع از انواع موتور برقی در وب سایت خود است.

سایت های اجاره موتور در قشم

سایت های اجاره موتور در قشم

سایت کیش 1

کیش یک از دیگر مجموعه های است که میتواند از آنها اقدام به اجاره موتور برقی در قشم کنید، این مجموعه دارای لیست از انواع موتورهای برقی جدید بوده که از بین آنها میتوانید انتخاب کنید.

سایت کیش 2

یکی دیگر از مجموعه های که میتوانید جهت اجاره موتور شارژی در قشم به سراغ آن بروید مجموعه کیش 2 بوده که دارای قیمت های مناسب و لیستی متنوع از انواع موتور های شارژی در خود است.

سایت کیش اسپید

از قدیمی ترین مجموعه های که میتوانید جهت اجاره موتور قشم به آنها مراجعه کنید مجموعه کیش اسپید بوده که انواع مختلف موتور های گوناگون را با قیمت های مناسب در اختیار علاقه‌مندان اجاره موتور در قشم قرار داده است.

سایت های اجاره موتور در قشم

سایت های اجاره موتور در قشم

قوانین مهم هنگام اجاره موتور برقی در قشم

پیش از این به شرایطی که جهت اجاره موتور در قشم لازم بود بدانید اشاره کردیم، در ادامه قرار است تا به قوانین و نکاتی که هنگام اجاره موتور در قشم و رانندگی در این جزیره باید در خاطر داشته باشید بپردازیم:
– همواره از سمت راست مسیر حرکت کنید.
– حتما در هنگام رانندگی سرعت مجاز را رعایت کنید.
– هنگام رانندگی مراقب کودکان و سالمندان باشید.
– پیش از اتمام شارژ باتری خود را به ایستگاه مورد نظر برسانید.

در آخر

اجاره موتور برقی در قشم یکی از بهترین تفریحات و سرگرمی های است که میتوانید در سفرتان به جزیره قشم همراه با عزیزانتان به انجام آن بپردازید و از آن لذت ببرید. چنانچه قصد سفر به قشم را دارید و هنوز تور قشم یا بلیط هواپیما قشم خود را تهیه نکرده‌اید میتوانید با مراجعه به سایت کیش آنلاین اقدام به تهیه بلیط سفر قشم خود کنید.

اجاره موتور در قشم

اجاره موتور در قشم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *