قشم سلام
0

معرفی بهترین رستوران های محلی قشم

معرفی بهترین رستوران های محلی قشم
بازدید 55

معرفی بهترین رستوران های محلی قشم

جزیره قشم که در جنوب ایران و خلیج فارس قرار دارد، بزرگترین جزیره ایران محسوب میشود که در خود فرهنگی غنی و جاذبه های دیدنی جذاب و بسیاری را جای داده و تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری و تفریحی در کشور شده است و سالانه پذیرایی حجم عظیمی از گردشگران ایرانی و خارجی است که برای سفر و گردش به این جزیره دوست داشتنی سفر میکنند.

مطمئنا سفر به قشم میتواند یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای داخلی شما باشد چرا که علاوه بر گشت و گذار در طبیعت زیبا و جذاب این جزیره جنوبی میتوانید با فرهنگ بومیان و مردم خونگرم این خطه بیشتر آشنا شوید و به دانش خود بیافزایید.

سوغات جذاب و متنوع و جاهای دیدنی منحصر به فردی که تنها در این جزیره میتوانید از آنها دیدن کنید تنها گوشه‌ای از شگفتی های این جزیره جنوبی است که در تور قشم میتوانید تمام آنها را تجربه کنید اما یکی از موارد خوشمزه و وسوسه انگیزی که در سفر به قشم شدیدا به شما پیشنهاد میکنیم امتحان کردن غذاهای محلی و سنتی مردم جزیره قشم است؛ برای اینکه بتوانید  طعم اصیل و واقعی این غذاها را امتحان کنید بهترین کار رفتن به زادگاه و مکان اصلی طبخ آنها و امتحان کردن آنها در رستوران های محلی است!

از این جهت در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین قشم سلام قصد داریم تا به معرفی چندتا از بهترین رستوران های محلی قشم بپردازیم؛ گفتنی است که مقاله دارای یک قسمت دیگر بوده که میتوانید در این قسمت (بهترین رستوران محلی قشم) مطالعه کنید.

رستوران شبهای دفاری قشم

در روستایی که در هشت کیلومتری شهر قشم قرار دارد، رستوران سه طبقه شب های دفاری که یکی از بهترین رستوران های محلی قشم است، قرار داشته که با طراحی منحصر به فرد خود که مدیون آینه کاری های که هنر دست مردم بومی جنوب است، در بین گردشگران تور قشم معروف شده است. دکور و معماری این رستوران یادآور فرهنگ و زندگی مردم محلی این منطقه است که میتوانید با آن آشنا شوید. این رستوران یکی از بهترین رستوران های قشم به شمار میرود؛ گفتنی است که در کنار فضایی سنتی و جذاب این رستوران میتوانید از موسیقی زنده جنوبی که در حال اجرا است و در ترکیبی جادویی با فضای رستوران است لذت ببرید. نکته جالب در رابطه با رستوران دفاری قشم نوع سرو غذا عا است که در ظروف چوبی و مجمع های بزرگ سرو میشود و یادآور سنتی بودن این رستوران است؛ منوی این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی، محلی، عربی و ایرانی بوده و پس از صرف شام میتوانید با مراجعه به طبقه دوم این رستوران از کافه دفاری دیدن کرده و از خرید ادویه جات جنوبی که در این رستوران به فروش میرسد لذت ببرید.

ساعات کار رستوران  شب های دفاری از ساعت 12:00 الی 24:00 میباشد.

معرفی بهترین رستوران های محلی قشم

رستوران خوان بوم قشم

رستوران خوان بوم قشم

مطمئنا نام رستوران خوان بوم قشم را در سفر به جزیره قشم شنیده باشید؛ این رستوران به دلیل تفاوت خود تبدیل به یکی از خاص ترین رستوران های قشم شده که تجربه‌ای متفاوت را از غذا خوردن در رستوران برایتان تداعی میکند؛ رستوران خوان بوم قشم طراحی به شکل غار داشته و با استفاده از المان های طبیعی همچون گیاهای فضایی طبیعی و جذاب را یادآور میشود. بهره گیری از تخت های چوبی و گلیم های ایرانی در دکور رستوران، سنتی بودن آن را بیشتر به چشم نمایان میکند؛ جالب است بدانید که در این رستوران  سنتی علاوه بر انواع غذاهای دریایی، کبابی و ایرانی میتوانید فست فود نیز سفارش دهید.

نوشیدنی های سرد و گرم این رستوران از گزینه های جذاب آن بوده و بستنی میوه‌ای پرطرفدارترین دسر آن شناخته میشود.

ساعات کار رستوران خوان بوم از ساعت 12:00 الی 17:00 و 19:00 الی 24:00 میباشد.

رستوران امیران قشم

اگر به سیتی سنتر قشم برای خرید رفتید میتوانید پس از اتمام خرید خود، برای صرف وعده‌ای خوشمزه خود را به یکی از مجلل ترین رستوران های قشم یعنی رستوران  امیران که در طبقه دوم این مرکز خرید واقع شده است برسانید؛ طراحی متفاوت و قرمز رنگ این رسرتوان از نکاتی است که توجه هر بیینده‌ای را به خود جذب کرده و در تکمیل این شگفتی با نگاه کردن به سقف رستوران  میتوانید آسمان پرستاره زیبایی را بر روی سقف رستوران  مشاهده کنید.

گفتنی است رستوران  امیران قشم دارای سالنی  VIP نیز بوده و منوی این رستوران در خود انواع غذاهای دریایی و ایرانی را جای داده است. گفتنی است که  رستوران امیران قشم دارای موسیقی زنده بوده و از دسته رستوران  های گران قشم به شمار میرود.

ساعات کاری رستوران امیران از ساعت 12:00 الی 24:00 میباشد.

رستوران دریا قشم

در منطقه درگهان که بسیار مناسب برای خرید اجناس و لوازم مختلف است، یکی از بهترین رستوران  های قشم یعنی رستوران دریا قرار گرفته که منوی متنوع از انواع غذاهای عربی، محلی، ایرانی و دریایی را در خود جای داده است.

طراحی چوبی رستوران به جذابیت آن افزوده و می توانید از ساعات 12:00 الی 18:00 برای صرف ناهار به این رستوران  مراجعه کنید.

معرفی بهترین رستوران های محلی قشم

رستوران شبهای دفاری قشم

رستوران آبشار قشم

یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران  های قشم، رسرتوان آبشار بوده که دارای دو شعبه مختلف میباشد و به سبب نزدیکی آنها به مراکز خرید قشم، باعث شده تا گزینه‌ای محبوب در بین گردشگران تور قشم که برای خرید به قشم رفته‌اند باشد، در این رستوران میتوانید انواع غذاهای دریایی و غیر دریایی را با کیفیت بالا و مزه عالی امتحان کرده و از طعم متفاوت غذاها لذت ببرید.

در انتها

پیشنهاد میکنیم تا در حتما در سفر خود به جزیره قشم از غذاهای محلی و خوش طعم این جزیره امتحان کنید، اگر که راغب سفر به جزیره قشم شده‌اید تا برای امتحان کردن یک ماهی کبابی خوشمزه یا نان تموشی بروید، میتوانید از این قسمت بلیط هواپیما و هتل قشم خود را انتخاب نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *