قشم سلام
0

معرفی بهترین هتل های قشم از لوکس تا اقتصادی

معرفی بهترین هتل های قشم از لوکس تا اقتصادی
بازدید 89

معرفی بهترین هتل های قشم از لوکس تا اقتصادی

هتل قشم

هتل های قشم

جزیره قشم از مقاصد پرطرفدار در بین بسیاری از مسافران و گردشگران علاقه مند به سفر و جنوب گردی محسوب میشود که جاذبه های دیدنی آن نه تنها در بین گردشگران داخلی محبوب بوده بلکه در بین سایر گردشگران و توریستان خارجی نیز این جزیره یکی از مقاصد پرطرفدار توریستی و گردشگری در ایران محسوب میشود.

جاذبه های دیدنی بسیار این جزیره که هر کدام بکر و منحصر به فرد در نوع خود بوده باعث شده تا جزیره قشم را با لقب سرزمین عجایب هفت گانه بشناسیم؛ از نمونه این دیدنی ها میتوان به کوه های باستانی با شکل و شمایل منحصر به فرد و جنگل های سرسبز، غار ها و دره های اعجاب انگیز اشاره کرد که هر کدام نوعی از زیبایی را مهمان چشم های گردشگران میکنند که میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در کناری یکی دیگر از دلایل سفر گردشگران و مسافران به این جزیره دوست داشتنی خرید محصولات مختلف و متنوع بوده که به علت ارزان بودن اجناس در آن است، چرا که جزیره قشم یکی از مناطق آزاد در ایران بوده و به همین علت اجناس در آن مشمول گمرک نمیشوند و از قیمت مناسبی برخوردارند.

حالا اگر که شما قصد سفر به این جزیره دوست داشتنی را دارید، از بابت محل اقامت خود نگرانی نداشته باشید چرا که در این مقاله از مجله گردشگری قشم سلام شما را با لوکس ترین و اقتصادی ترین هتل های قشم آشنا کرده ایم تا بتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب گزینه مناسب خود کرده و از سفرتان به این جزیره دوست داشتنی نهایت لذت را ببرید.

لطفا برای خرید بلیط لحظه آخری قشم به سایت Kish4.ir مراجعه نمایید.

هتل آوینا قشم

هتل آوینا قشم یکی از هتل های تازه ساخت و لوکس در قشم بوده که پذیرایی گردشگران  مسافران عازم این جزیره است. اقامتگاه های هتل آوینا به صورت اتاق های سه تخته، دو تخته و یک تخته میباشد. هتل آوینا در نزدیکی خلیج فارس فارس بوده و با طی مسافتی کوتاه به ساحل دسترسی خواهید داشت. همچنین این هتل در نزدیکی بازار قشم و دره پرتغالی ها می باشد. این هتل به علت نظافت، کیفیت غذایی بالا و رفتار پرسنلش در بین گردشگران معروف است.

آدرس هتل آوینا قشم: میدان ولایت، بلوار باهنر

معرفی بهترین هتل های قشم از لوکس تا اقتصادی

هتل آوینا قشم

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل فولتون از دیگر هتل های لوکس جزیره قشم بوده که در بین هتل های جزیره قشم به خوبی می درخشد چرا که  این هتل تنها یک اقامتگاه نبوده بلکه در خود امکانات تفریحی بسیار نیز دارد که همین موضوع این هتل را تبدیل به یکی از بهترین هتل های جزیره قشم کرده است. این هتل دارای پارک کودک بوده که میتوانید کودکان خود را به آنجا ببرید، همچنین دارای رستوران لوکس دریایی با ظرفیت 70 نفر بوده که طعم غذاهایش زبانزد میباشد.

از جمله امکانات این هتل میتوان به لاندری، زمین تنیس، پارک کودک، سونا، جکوزی، فروشگاه و… اشاره کرد. صبحانه در این هتل رایگان بوده و در صورت اقامت سه روزه در این هتل از یک سانس رایگان استخر برخوردار خواهید شد.

آدرس هتل بوتیک فولتون قشم: میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس پس از کمپ هامون

هتل ایرمان قشم

یکی دیگر از هتل های لوکس قشم، هتل ایرمان قشم بوده که دارای دکوراسیونی سنتی و مدرن است که در کنار کادر با اخلاق و حرفه‌اش اقامت و سفر به این جزیره را برای شما تبدیل به تجربه ای خاطره انگیز میکند. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی نیز بوده که انتخابی مناسب برای مسافران تور قشم میتواند باشد. همچنین این هتل دارای سالن فوتبال، سالن ورزشی و جکوزی میباشد.

آدرس هتل ایرمان قشم: خیابان پژوهش، نبش خیابان خاتم

معرفی بهترین هتل های قشم از لوکس تا اقتصادی

هتل ایرمان قشم

هتل آرتا قشم

هتل آرتا قشم از دیگر هتل های لوکس جزیره قشم بوده که دارای دکوراسیونی جذاب همراه با رستوران بزرگ خود با ظرفیت 150 نفر پذیرایی مسافران عازم به قشم است. هتل آرتا دارای پرسنلی باتجربه بوده و گفتنی است که تمامی اتاق های آن همراه با صبحانه هستند.

آدرس هتل آرتا قشم: بلوار شهید بهشتی، روبروی خانه های مسکونی علی ابن ابی طالب

هتل های ساحلی قشم

در قسمت قبل به معرفی هتل های لوکس و لاکچری قشم پرداختیم که قیمت تقریبا بالایی دارند. در ادامه مقاله قصد داریم تا چندتا از هتل های ساحلی قشم را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین هتل های قشم از لوکس تا اقتصادی

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس یکی از هتل های ساحلی قشم بوده که دارای آرامشی دلنشین بوده است. در این هتل امکان تماشایی دریایی خلیج فارس را دارید و مناظری همچون ساحل نیلگون خلیج فارس، کشتی های بزرگ در لنگرگاه و… پیش روی خود دارید. این جزو هتل های تازه ساخت جزیره قشم محسوب میشود که در سال 1399 ساخته شده است. اگر نزدیکی به ساحل برای شما اهمیت دارد، هتل خلیج فارس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود چرا که به راحتی میتوانید در نزدیکی محل اقامت خود به قدم زنی در ساحل دریایی خلیج فارس بپردازید و از صدای برخورد امواج با صخره ها لذت ببرید.

هتل آرکا قشم

هتل آرکا قشم یکی از هتل های ساحلی پرطرفدار در جزیره قشم بوده که یکی از باکیفیت ترین و بهترین هتل های 3 ستاره قشم می باشد. هتل آرکا هتلی تازه ساخت محسوب میشود که در سال 1397 آغاز به فعالیت کرده است و از آنجایی که موقعیت جغرافیایی خوبی را به مراجعین خود ارائه میدهد و دسترسی راحتی را به مراکز خرید ارائه میکند در بین گردشگران قشم محبوب است. از سمتی نزدیکی این هتل به دریا به محبوبیت آن افزوده است.

هتل رخسار قشم

اگر که دوست دارید هتلتان به ساحل نزدیک باشد تا به راحتی به قدم زدن و دیدن ساحل بروید، هتل رخسار قشم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود، هتل رخسار قشم یکی از هتل های 2 ستاره بوده که بیشتر به افرادی که خانوادگی قصد سفر به قشم را دارند توصیه میشود. اقامتگاه های این هتل به صورت اتاق های دو تخته، سه تخته و یک تخته بوده که دارای ویوی مناسب و زیبایی از دریا هستند. آغاز فعالیت این هتل از سال 1397 بوده که این هتل را در بین هتل های تازه ساخت قشم قرار میدهد.

معرفی بهترین هتل های قشم از لوکس تا اقتصادی

هتل رخسار قشم

در آخر

در این مقاله از قشم سلام تلاش کردیم تا شما را با چندتا از بهترین و مناسب ترین هتل های جزیره قشم آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب راحت تری جهت انتخاب محل مناسب اقامت خود در جزیره قشم داشته باشید. امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد و چناچنه که تجربه اقامت در هر یک از هتل های ذکر شده در این مقاله را داشته‌اید، تجربه خود را با ما و دیگر همراهان قشم سلام در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *