قشم سلام
0

معرفی بهترین کلوپ های تفریحات دریایی قشم

بهترین تفریحات دریای قشم
بازدید 172

معرفی بهترین کلوپ های تفریحات دریایی قشم

جزیره قشم یکی از بزرگترین جزایر ایران بوده که هر ساله بسیاری از گردشگران و علاقه مندان را به سمت خود میکشاند؛ اگر که شما هم قصد جنوب گردی را دارید و در انتخاب مقصدتان قرار است به جزیره قشم سفر کنید، بهتر است تا یک برنامه ریزی درست و حسابی برای خود انجام بدهید تا سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را برای خود و همراهنتان به یادگار بگذارید. مراکز تفریحی، جاهای دیدنی، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری قشم به حدی زیاد و متنوع است که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد و هر کسی با هر علاقه و ترجیحی در این جزیره جنوبی میتواند به تفریح و گردش بپردازد و سفری به یاد ماندنی را داشته باشد.

همیشه یکی از مهمترین موارد در سفر تفریحات مقصد بوده که عموما افراد به همین علت قصد سفر میکنند. اما آشنایی با مراکز تفریحی مقصد و اینکه کدام کلوپ تفریحی چه تفریحاتی را ارائه میکند یکی از مواردی است که میتواند به کیفیت سفر شما بسیار کمک کنند.

در ادامه این مقاله از قشم سلام قصد داریم تا به معرفی بهترین کلوپ های آبی قشم بپردازیم؛ اگر که شما هم جزو طرفداران تفریحات آبی هستید و یا قصد سفر به جزیره قشم را دارید پس حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و با دوستانی که قرار است با آنها به قشم سفر کنید به اشتراک بگذارید.

کلوپ دریایی قشم

تفریحات دریایی در قشم

تفریحات آبی جزیره قشم

بیشتر افراد جزیره قشم را به عنوان جزیره ای جنوبی با طبیعتی زیبا، آثار تاریخی و سواحل مختلف مانند دیگر مناطق ساحلی می شناسنند؛ اما باید توجه داشته باشید که قشم علاوه بر داشتن دیدنی های جذاب بسیار، امکانات و جاذبه های تفریحی بسیار متنوع و زیادی دارد که مطمئنا تجربه هر یک از آنها برای شما و همراهنتان میتواند جذاب و به یاد ماندنی باشد. تفریحات آبی جزیره قشم در بین مسافران و گردشگران محبوب بوده و اکثر گردشگران بیشتر اوقات سفر خود را صرف انجام فعالیت های دریایی و سرگرمی های آبی میکنند.

اگر که بخواهیم تعدادی از تفریحات آبی قشم را نام ببریم باید به پارسل، اسکی روی آب، شاتل سواری، بنانا، غواصی و… اشاره کنیم.

در جزیره قشم کلوپ های دریایی خوبی نیز وجود دارند که این خدمات و امکانات تفریحی دریایی را در اختیار شما قرار میدهند. در ادامه قصد داریم تا از تعدادی از کلوپ های تفریحات دریایی قشم را به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

پارک آبی قشم

یکی از معروف ترین محل های جهت تفریحات آبی در قشم پارک آبی قشم بوده که بسیاری از گردشگران و تورهای قشم سفر خود را طوری که به پارک آّی قشم بروند برنامه ریزی میکنند. مساحت پارک آبی قشم 2000 متر بوده و از جمله امکاناتی که در پارک آبی قشم وجود دارد میتواند به استخری به ابعاد 12 در 25 متر با کیفیت، شیب مستقیم، سرسره های منحنی، چاله فضایی، سالن بیلیارد، حمام، سونا و جکوزی و کافی شاپ اشاره کرد.

کلوپ ساحل طلایی قشم

یکی از کلوپ تفریحات دریایی قشم کلوپ ساحل طلایی بوده که در محوطه ساحل طلایی قشم قرار گرفته است؛ محبوبیت این کلوپ تفریحی به علت تفریحات آّی مختلف و متنوعی است که این کلوپ ارائه میکند. بعضی از کاربران از کم بودن مدت زمان استفاده از وسایل گله‌مندند که این موضوع میتواند نشان دهنده کیفیت خوب بازی ها و تفریحات این مجموعه باشد. همچنین در محوطه نیز محیط مناسبی جهت استراحت مراجعین فراهم شده که میتوانند برای تفریحات بعدی آماده شوند.

معرفی کلوپ های دریایی قشم

بهتین کلوپ های دریایی قشم

کلوپ غواصی دلفین آبی قشم

از دیگر کلوپ های تفریحات آبی قشم میتوان به کلوپ غواصی دلفین آبی اشاره کرد که در خود دوره های غواصی، جت اسکی، شاتل، بنانا، اسکی روی آب، موتور چهار چرخ، قایق تفریحی، چتر پاراسل، غواصی با قایق، غواصی در جزیره های اطراف، قایق سواری و عکاسی زیر آب جای داده است که میتوانید در این مجموعه از آنها استفاده کنید. این کلوپ تفریحی در پارک زیتون و مجموعه ورزشی ماسه طلایی قرار دارد.

کلوپ دریایی دلفین مرجان قشم

از دیگر کلوپ های تفریحات دریایی که خدمات متنوع و خوبی را ارائه میکنند، کلوپ تفریحات دریایی دلفین مرجان بوده که تفریحاتی همچون را بنانا، جت اسکی، شاتل، چتر پاراسل و غواصی ارائه میدهد.

عکاسی زیر آب نیز از دیگر خدماتی است که این کلوپ به مراجعین خود ارائه میدهد.

در آخر

اگر که قرار است به جزیره قشم سفر کنید و برنامه ریزی سفر به عهده شما است؛ میتوانید از مجله گردشگری قشم سلام جهت برنامه ریزی یک سفر خوب کمک بگیرید چرا که در این مجله گردشگری هر آنچیزی را که در یک سفر ایده آل نیاز خواهید داشت را در اختیار دارید و هر آنچیزی را که بخواهید را نیز می‌توانید در این مجله گردشگری به راحتی پیدا کنید؛ در این مقاله از قشم سلام تلاش کردیم تا شما را با چند تا از کلوپ های تفریحات دریایی موجود در جزیره قشم آشنا کنیم؛ امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید و کارآمد بوده باشند. چنانچه تجربه سفر به جزیره قشم و استفاده از هر کدام از تفریحات دریایی قشم را داشته اید در قسمت نظرات برای ما و دیگر همراهان قشم سلام به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *