قشم سلام
0

معرفی تفریحات آبی جزیره قشم

معرفی تفریحات آبی جزیره قشم
بازدید 60

معرفی تفریحات آبی جزیره قشم

هتل قشم

هتل های قشم

یکی از فوق العاده ترین جزایر جنوبی در ایران که مقصد مناسبی جهت گذراندن تعطیلات مسافران و گردشگران علاقه‌مند به جنوب گردی است، جزیره قشم بوده که جاذبه های دیدنی و بسیاری را در خود جای داده که دیدن آنها برای گردشگران و مسافران عازم به این جزیره خالی از لطف نیست. از رستوران های مدرن و مراکز تجاری جدید گرفته تا ساختمان های سنتی قدیمی و اصیلی که تجربه ای منحصر به فرد را به بازدیدکنندگان القا میکند.

در کنار تمامی این موارد زیبا و دیدنی یکی از جاذبه های پرطرفدار گردشگری در بین مسافرانی که به جزیره قشم سفر میکنند، تفریحات دریایی این جزیره بوده که هر ساله در تمام فصل ها بازدیدکنندگان و گردشگران بسیاری به سمت خود جذب میکنند.

در این مقاله از قشم سلام قصد داریم تا به معرفی کامل این تفریحات آبی که شامل فلای برد، بنانا، چتر پاراسل، شاتل، قایق سواری و غواصی میشوند، بپردازیم، به این صورت شما قبل از سفر به جزیره قشم با این تفریحات آشنایی دارید و میتوانید راحت تر سفر خود را بر حسب علاقه و تریجحتان برنامه ریزی کنید. به طور حتم با دانستن این موارد به ظاهر کوچک میتوانید برنامه ریزی حرفه ای تری برای سفر خود داشته باشد و لذت بیشتری را از سفر خود به این جزیره زیبا ببرید؛ همراه مجله گردشگری قشم سلام باشید تا با تفریحات آبی جزیره قشم آشنا شویم.

لطفا برای خرید بلیط لحظه آخری قشم به سایت Kish4.ir مراجعه نمایید.

 

پارک آبی قشم

نخستین تفریحی که در این مقاله به  معرفی آن پرداخته ایم، پارک آبی زیبا و کم نظیری است که در این جزیره قرار گرفته است که مجموعه ای کامل از تفریحات دریایی و ساحلی در این پارک آبی قرار گرفته که در آبهای خلیج فارس میتوانید به انجام آنها بپردازید. از مواردی که در پارک آبی قشم وجود دارد می توان به سرسره های مختلف آبی، سالن های بیلیارد، سونا و جکوزی، استخر بزرگ و زیبا اشاره کرد. همچنین رستوران های منحصر به فردی که در این پارک آبی قرار دارند مشغول به سرو انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی هستند که طعم فوق العاده ای دارند.

از دیگر موارد موجود در این پارک آبی میتوان به کافی شاپ و چاله فضایی آن اشاره کرد که میتوانید از آنها در بین دیگر بازیهایی دریایی استفاده کنید. پیشنهاد قشم سلام به شما این است که بازدید از این پارک را به زمان ورودتان به جزیره قشم موکول کنید تا خستگی راه را با استفاده از بازی های مهیج این پارک از بین ببرید.

معرفی تفریحات آبی جزیره قشم

چتر پاراسل قشم

چتر پاراسل قشم

یکی از تفریحات دریایی معروف در قشم و بلکه در دنیا چتر پاراسل است که میتوانید در سواحل جزیره قشم و آبهای خلیج فارس این سرگرمی مهیج را تجربه کنید. اگر که تا به حال فرصت استفاده از چتر پاراسل را داشته اید ممکن است برایتان سوال شود که چرا این تفریح تا به این مهیج و پرطرفدار است؟ چتر پاراسل همانطور که از نامش پیدا است دارای یک بالن یا چتر بزرگی بوده که به کمک طناب های مجم به یک قایق تندور متصل شده اند و شما با نشستن در جایگاه چتر و با کمک حرکت سریع قایق تندرو کم کم به پرواز بر فراز آسمان و خلیج فارس در خواهید آمد و میتوانید از ارتفاع بالایی که گاهی تا به بیش از 200 متر نیز میرسد همه جا را ببینید و اگر که به این ارتفاع نیز برسید میتوانید تا نیم دایره سطح دریا و گرد بودن زمین را مشاهده کنید. از همین رو این تفریح تبدیل به یکی از تفریحات پرطرفدار و مهیج دریای در قشم شده است.

معرفی تفریحات آبی جزیره قشم

پارک آبی قشم

شاتل قشم

شاتل سواری از دیگر تفریحات و سرگرمی های دریایی بوده که در قشم به انجام آن میتوانید بپردازید؛ شاتل سواری نیز تقریبا مانند چتر پاراسل بوده و در این تفریح دریایی نیز شما به کمک طنابی که به یک سر آن به قایق تندرو متصل است و سر دیگر آن که به یک تیوب دایره که محل قرارگیری شما و همراهانتان است متصل بوده، می‌نشینید و با حرکت قایق تفریحی بر روی موج های خروشان دریا به حرکت در خواهید آمد.

بنانا قشم

یکی از تفریحات دریایی که پیشنهاد می‌کنیم تا حتما در جزیره قشم به انجام آن بپردازید، بنانا سواری بوده که تا حدودی نیز مشابه به شاتل سواری است؛ بنانا نیز مانند شاتل به یک قایق تندرو متصل است با این تفاوت که درست مانند نامش شما سوار بر یک موز هستید که می‌بایست تعادل خود را بر روی آن به خوبی حفظ کنید چرا که باید پاهای خود را در دو طرف ن قرار دهید و نیاز به تعادل خوبی برای نگه داشتن خودتان خواهید داشت.

معرفی تفریحات آبی جزیره قشم

فلای برد قشم

فلای برد قشم

یکی از تفریحات آبی منحصر به فردی که در قشم میتوانید انجام دهید فلای بورد بوده که نیاز به فرد با شهامت و شجاعت بالا و مهم تر تعادل بسیار بالا میخواهد! در این سرگرمی آبی شما با استفاده از یک وسیله پوشیدنی که به یک جت اسکی متصل است و آب را با فشار قوی پمپ میکند بر روی آب به پرواز در میاید و اینجاست که تعادل تبدیل به نکته بسیاری مهمی برای شما میشود تا بتوانید به خوبی خود را بر روی آب نگه داشته و تا چندین متر بالای آب پرواز کرده و لذت ببرید.

غواصی در قشم

یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی در جزیره قشم، غواصی در قشم بوده که اگر به این جزیره سفر کرده اید پیشنهاد میکنیم تا حتما به انجام این تفریح دریایی روی بیاورید. دنیایی زیر آب همیشه برای ما مکانی ناشناخته و جدید بوده که به کمک غواصی میتوانید از نزدیک با این دنیایی اسرار آمیز و زیبا آشنا شده و مشاهده کنید. سایت های غواصی قشم بسیار متنوع و زیبا هستند که مطمئنا بازدید از آنها یکی از منحصر به  فرد ترین قسمت های سفر شما میتواند باشد.

شما میتوانید مقاله سایت های غواصی قشم را جهت آشنایی بیشتر با سایت های غواصی جزیره قشم مطالعه کرده و هرکدام را که بیشتر مورد علاقه تان بود را جهت غواصی انتخاب کنید.

سخن آخر

در این مقاله از قشم سلام تلاش کردیم تا شما را با تفریحات و سرگرمی های آبی جزیره قشم بیشتر آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشند، چنانچه هنوز بلیط هواپیما قشم خود را خریداری نکرده‌اید یا به دنبال تور ارزان قشم هستید میتوانید از این قسمت اقدام به تهیه آنها کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *