قشم سلام
0

معرفی ساحل های قشم برای شنا و تفریح

معرفی ساحل های قشم برای شنا و تفریح
بازدید 1153

معرفی ساحل های قشم برای شنا و تفریح

اگر که قصد دارید تا سفری به جزیره قشم داشته باشید، پیشنهاد میکنیم تا با بهترین های این جزیره آشنا شوید تا بتوانید سفر با کیفیت و به یاد ماندنی را به این جزیره داشته باشید.

برای داشتن سفری جذاب و به یاد ماندنی بهتر است تا یک برنامه ریزی حسابی و درست را پیش از سفر انجام دهید و برای همین موضوع نیز باید با تفریحات و جاهای دیدنی این جزیره به خوبی آشنا باشید، برای  این کار میتوانید همراه مجله آنلاین گردشگری قشم سلام باشید تا با جدیدترین اخبار و جاهای دیدنی این جزیره آشنا شده و اطلاعات مورد نیاز خود را برای سفری هیجان انگیز و به یاد ماندنی به دست آورید؛ یکی از دیدنی ترین جاهای جزیره قشم نیز سواحل آن میباشند!

سواحل قشم یکی از زیباترین بخش های این جزیهر بوده که به علت تنوع بالایی که دارند بسیار معروف و در بین گردشگران و مسافران قشم محبوب به شمار میروند. از آنجایی که یکی از اصلی ترین تفریحات هنگام سفر به جزیره قشم در کنار دیدن مکان های دیدنی و جاذبه های گردشگری آن، بازدید از سواحل زیبا و انجام تفریحات متنوع آبی این جزیره است، در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری قشم سلام میخواهیم تا شما را با چندتا از سواحل قشم که میتوانید برای تفریحات دریایی به آنها مراجعه کنید که مناسب شنا نیز هستند، آشنا کنیم، پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید.

 

ساحل زیتون قشم

ساحل زیتون جزیره قشم معروفترین ساحل این جزیره رنگارنگ بوده که علت اصلی شهرت آن را میتوان در تجهیزات و امکانات مختلف و متنوعی که در خود دارد و مسافران و گردشگران بسیاری را سالانه به خود جذب میکند، دانست.

اکثر کسانی که به دنبال انجام تفریحات آبی هستند برای  این کار به ساحل زیتون قشم رفته و مشغول انجام تفریحات جذاب آبی در کلوپ های دریایی موجود در این ساحل میشوند. علاوه بر شنا و انجام تفریحات آبی، اطراف این ساحل زیبا و دیدنی مراکز خرید و بازارهای بسیاری وجود دارد که میتوانید برای خرید سوغات و لوازم مورد نیاز خود از آنها دیدن کنید. همچنین وجود رستوران های مختلف و کافی شاپ های جذاب در اطراف این کافه میتواند برای از بین بردن خستگی بعد از یک تفریح حسابی گزینه‌ای عالی به شمار برود.

معرفی ساحل های قشم برای شنا و تفریح

ساحل زیتون قشم

ساحل روستای شیب دراز قشم

ساحل روستای شیب دراز که در نزدیکی روستای با همین نام قرار گرفته از دیگر ساحل های مناسب برای شنا در قشم بوده که پیشنهاد میکنیم حتما در سفرتان به جزیره قشم از این ساحل زیبا دیدن کنید؛ جالب است که بدانید این ساحل یکی از محل های تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی بوده که میتوانید در زمان تخم گذاری لاکپشت ها شاهد صحنه های زیبای سر از تخم در آوردن بچه لاک پشت ها باشید.

اگر که در بین تاریخ های 10 تا 20 اردیبهشت به جزیره قشم سفر کنید شانس دیدن تخم گذاری لاک پشت ها را خواهید داشت. به همین دلیل سازمان محیط زیست تلاش بسیاری برای محافظت از ساحل روستای شیب دراز برای امن نگه داشتن این منطقه برای تخم گذاری لاکپشت های پوزه عقابی میکند.

 

ساحل روستای سلخ قشم

ساحل روستای سلخ ساحلی ماسه‌ای بوده و به همین خاطر مناظر طلوع و غروب بی نظری را میتوانید در آن شاهد باشید و همچنین یکی از بهترین ساحل ها برای عکاسان حرفه‌ای است که به دنبال مناظر بکر و زیبا هستند؛ این ساحل چند سالی است که در بین گردشگران و مسافران جزیره قشم محبوب شده است که یکی از علت های آن امکان ماهیگیری در این ساحل به شمار میرود.

ساحل روستای سوزا قشم

ساحل سوزا قشم از دیگر سواحل مناسب شنا در قشم به شمار میرود که یکی از سواحل زیبای قشم بوده که دارای امکانات تفریحی همچون دوچرخه سواری و پیاده روی در خود است، شما همچنین میتوانید برای کمپینگ در کنار دریا این ساحل را انتخاب کرده و برای شب در ساحل روستای سوزا مستقر شوید.

ساحل روستای مسن قشم

ساحل روستای مسن در جزیره قشم، نسبت به دیگر ساحل های جزیره کمتر در بین گردشگران و مسافران تور قشم شناخته شده است و از همین جهت تبدیل به منطقه‌ای بکر و دست نخورده برای کسانی است که به دنبال جایی آرام و ساکتی هستند تا لحظاتی آرامش بخش را در جزیره قشم تجربه کنند؛ اگر که به دنبال جایی هستید تا از هیاهوی شهری دور شوید ساحل روستای مسن میتواند انتخابی مناسب برای شما باشد؛ التبه باید در نظر داشته باشید که جزیره قشم سواحل بسیاری را در خود دارد اما بهتر است تا برای شنا کردن به سواحل امن و تایید شده توسط سازمان مراجعه کنید.

در آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با بهترین سواحل قشم که برای شنا و انجام تفریحات دریایی مناسب هستند آشنا کنیم، علاوه بر سواحل معرفی شده، سواحل جزایر ناز نیز مناسب برای شنا کردن هستند که میتوانید در کنار دیگر تفریحات این جزیره به آن روی آورده و لحظات خوشی را همراه با دوستان و خانواده‌تان سپری کنید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *