قشم سلام
0

معرفی پارک ها و مراکز تفریحی قشم

پارک های قشم
بازدید 55

معرفی پارک ها و مراکز تفریحی قشم

اگر که قصد سفر به جنوب کشور را دارید و مقصد منتخب شما جزیره قشم می باشد، پیشنهاد میکنیم تا مجله گردشگری قشم سلام را برای داشتن سفری هیجان انگیز و متفاوت دنبال کنید، فرقی نمیکند که اولین باری است که قصد دارید تا از این جزیره رنگارنگ دیدن کنید یا نه، با کمک قشم سلام شما همواره میتوانید سفر خود را مهیج و جذاب تر کنید؛ چه برای بار چندمی است که به قشم سفر کرده‌اید، چه نخستین باری است که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، بهتر است تا با جاذبه ها گردشگری و مکان های دیدنی آن آشنا شوید، در قشم سلام ما به شما تمامی نکات و اطلاعاتی که برای یک سفر به یاد ماندنی و مهیج نیاز دارید را برای شما گردهم آورده‌ایم تا با مطالعه آنها سفری به یاد ماندنی را به خود و همسفرانتان هدیه بدهید؛ یکی از جذابیت های جزیره قشم در کنار تفریحات مختلف و متنوع و مراکز خرید، جاهای دیدنی و مکان های گردشگری‌اش که میتوانید در طول سفرتان از آنها دیدن کنید و ساعاتی را در آرامش به قدم زنی یا پیک نیک در آن ها سپری کنید پارک های جزیره قشم هستند که در این مقاله از قشم سلام قصد داریم تا شما را با چندتا از بهترین پارک های قشم که در میان جاذبه های طبیعی این جزیره قرار گرفته‌اند آشنا کنیم و در انتها نیز چندتا از مراکز و کلوپ های تفریحی جزیره قشم را به شما معرفی کنیم؛ پس تا انتهای این مقاله از قشم سلام همراه ما باشید.

پارک های دیدنی جزیره قشم

در ادامه قصد داریم تا لیستی از بهترین پارک های جزیره قشم را خدمت شما همراهان قشم سلام معرفی کنیم تا در سفر بعدیتان به جزیره قشم از آنها در کنار همراهنتان دیدن کرده و ساعاتی را به قدم زنی در طبیعت و لذت بردن از آرامش آن سپری کنید.

پارک ساحلی زیتون؛ چشم اندازی زیبا

پارک ساحلی زیتون یکی از معروفترین و بهترین پارک های جزیره قشم بوده که بسیاری از گردشگران و مسافران تور قشم را جذب خود میکند؛ این پارک ساحلی دارای امکانات رفاهی، آلاچیق و … در خود بوده که این پارک را تبدیل به مکانی مناسب جهت تفریح و استراحت مسافران کرده است. گفتنی است که در نزدیکی این پارک امکانات ورزشی مانند بسکتبال، فوتسال، والیبال ساحلی و.. بوده که میتوانید از آنها بهره ببرید. همچنین میتوانید در رستوران های که در نزدیکی این پارک قرار دارد خود را مهمان وعده‌ای لذیذ و خوشمزه جنوبی کنید.

آدرس پارک ساحلی زیتون: روبه‌روی تقاطع بلوار چهارباغ و خیابان دریا، خیابان زیتون

معرفی پارک های تفریحی قشم

معرفی پارک های تفریحی قشم

پارک کروکودیل، همراه با عجیب ترین حیوانات

شاید در وهله اول نام پارک کمی عجیب به نظر برسد اما وجود فضای سبز این پارک و حیواناتی مانند کروکودیل در آن باعث شده تا علاوه بر آنکه تبدیل به محیطی جذاب در جزیره قشم بشود، بلکه نام خود را نیز از پس آن بدست آورد؛ این پارک که در سال 1389 احداث شده است، تبدیل به محل زندگی بسیاری از حیواناتی شده است که نظیرشان را در طبیعت نمیتوانید مشاهده کنید.

آدرس پارک کروکودیل: بزرگراه خلیج فارس

معرفی پارک تفریحی قشم

پارک کروکودیل قشم

ژئوپارک، پکیج کامل گردشگری

یکی از جاذبه های دیدنی و تفریحات جزیره قشم، ژئوپارک قشم بوده که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده و در خود جاذبه های گردشگری بسیاری را جای داده است. جزیره ستارگان، بام قشم، دره تندیس، کریان، جنگل حرا و.. از جمله دیدنی های است که ساعت ها میتوانند شما را سرگرم کنند.

آدرس ژئوپارک: غرب روستا‌های کوری و کانی، شرق روستا‌های طبل و سلخ

موزه های جزیره قشم

در ادامه این مقاله از قشم سلام قصد داریم تا مکانهای را برای طرفدارن فرهنگ و هنر معرفی کنیم که در سفرشان به جزیره قشم از آنها دیدن کنند. در جزیره قشم دو موزه وجود دارد که میتوانید پس از انجام تفریحات و گشت و گذارهای خود از آنها دیدن کنید؛ در ادامه به معرفی این دو موزه بیشتر پرداخته‌ایم.

موزه ژئوپارک قشم

در بخشی از ژئوپارک، موزه‌ای با همین نام قرار گرفته که افتتاح آن با سال 1384 باز میگردد؛ در این موزه میتوانید از حیوانات تاکسیدرمی شده‌ و گونه های متنوع زیستی همچون پرندگان، پستاندارن، صدف های متنوع و خزندگان دیدن کنید. همچنین که در قسمتی از این موزه نیز میتوانید به خرید سوغات و صنایع دستی این منطقه مشغول شوید.

آدرس موزه ژئوپارک قشم: غرب جزیره قشم، نزدیک مرکز خرید ستاره

باغ موزه گیاه شناسی قشم

در موزه باغ گیاه شناسی قشم با بسیاری از اشیای قدیمی و تاریخی روبرو خواهید بود؛ لازم به ذکر است که این موضوع مرکز اصلی پرورش و تکثیر گل و گیاه های متنوع بوده که همین موضوع، تنوع گونه های گیاهی، فضای سبز، وجود برکه و آبشار و … در این منطقه باعث جلب توجه بسیاری از مسافران و گردشگران به خود شده است. لازم به ذکر است که مساحت این منطقه تقریبا برابر با 30 هزار متر مربع می باشد.

آدرس باغ موزه گیاه شناسی: میدان آزادی، ابتدای جاده درگهان

پارک های تفریحی قشم

پارک های قشم

مراکز تفریحی جزیره قشم

از علت های محبوبیت جزیره قشم و کلا جزایر در بین گردشگران و مسافران وجود تفریحات دریایی متنوعی است که یکی از اصلی ترین جذابیت های سفر به این مکان ها هستند؛ اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید، بهتر است تا با برخی از مراکز و کلوپ های تفریحات دریایی واقع در این جزیره آشنا شوید تا بتوانید با توجه به خدمات ارائه شده هرکدام از آنها به انتخاب مورد مناسب جهت برنامه ریزی تفریحات دریایی خود بپردازید؛ در ادامه 4 تا از مراکز تفریحی پرطرفدار جزیره قشم را برای شما گرد هم آورده‌ایم:

نام مرکز

آدرس

امکانات

کلوپ غواصی دلفین مرجان قشم

خیابان زیتون

شاتل، جت سواری، قایق سواری، فلای بورد، عکاسی و فیلمبرداری، بنانا

مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین

خیابان زیتون

پاراسل، بنانا، شاتل، جت اسکی، قایق سواری، فلای بورد

کلوپ تفریحات دریایی ساحل طلایی

نزدیک هتل ساحل طلایی

غواصی، اسکی روی آب، بنانا، شاتل، جت اسکی، قایق سواری

پارک آبی

خیابان زیتون

سالن بیلیارد، چاله فضایی، شیب مستقیم، سرسره منحنی، کافی شاپ، حمام، سونا، جکوزی

سخن نهایی

گشت و گذار و سفر به جزیره قشم به قدری لذت بخش و جذاب است که هر فردی با تنها یک بار سفر به آن مجذوب و شیفته این جزیره رنگارنگ و دوست داشتنی خواهد شد، جاذبه های دیدنی و تفریحی در این جزیره بسیار زیاد هستند که تمامی آنها در یک مقاله به تنهایی جای نمیشوند، از این رو پیشنهاد میکنیم تا سری به دیگر مقاله های مجله گردشگری قشم سلام جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بهتر با این جزیره جنوبی دوست داشتنی بزنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *