قشم سلام
0

کافه های ساحلی قشم

کافه های ساحلی قشم
بازدید 185

کافه های ساحلی قشم

اجاره ماشین در قشم

اجاره ماشین در قشم

جزیره قشم یکی از دیدنی ترین نقاط ایران بوده که در جنوب کشور قرار گرفته است و دارای جاذبه های دیدنی و گردشگری بی نظیری است که در بین گردشگران و مسافران ایرانی و خارجی بسیار محبوب شده است؛ از آنجایی که در این جزیره از کارهای که اکثر مسافران به انجام آن مشغول هستند، گردش در بین مراکز خرید مختلف و دیدن از جاذبه های گردشگری این جزیره است، یکی از کارهایی که بعد از گشت و گذار و خرید کردن میتوانید جهت تجدید قوا و لذت بردن از آرامش این جزیره انجام دهید، رفتن به یکی از بهترین کافه های جزیره قشم است.
در جزیره قشم کافه های بسیاری وجود دارد که هر کدام دارای دکوراسیون و طراحی های منحصر به فرد خود هستند که به سرو انواع نوشیدنی و خوراکی های خوشمزه مشغولند. در این مقاله از قشم سلام ما به سراغ معرفی برخی از بهترین کافه های جزیره قشم و بهترین کافه های ساحلی این جزیره رفته ایم تا مسافران تور قشم بتوانند به راحتی از بین آنها اقدام به انتخاب مکان مورد نظر خود کنند. تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

کافه سل قشم در مجتمع سیتی سنتر

سیتی سنتر قشم یکی از معروف ترین مراکز خرید جزیره قشم بوده که یکی از جذاب ترین پاساژ ها جهت گشت و گذار و خرید کردن در قشم بین مسافران و گردشگران قشم بوده که میتوانید از این مرکز خرید اقدام به خرید سوغات قشم کنید. اگر به این مرکز خرید سر زدید میتوانید جهت استراحت و تجدید قوا به یکی از بهترین کافه های قشم که در این مجتمع تجاری قرار دارد بروید، کافه سل دارای فضای جذاب و زیبا بوده که میتوانید از نوشیدنی خوشمزه خود در کنار فضای دلنشین این کافه لذت ببرید.
آدرس کافه سل قشم: مجتمع تجاری سیتی سنتر 2
ساعات کاری: 9:00 الی 11:30

کافه های ساحلی قشم

کافه های ساحلی جزیره قشم

کافه لامور قشم

در این کافه علاوه بر نوشیدن نوشیدنی های ایده‌آل و خوشمزه موجود در منوی آن میتوانید از انواع کیک، شیرینی های فرانسوی و تارت های خوشمزه ای که در این کافه وجود دارد در فضای جذاب و خودمانی این کافه لذت ببرید. برخورد پرسنل این کافه در کنار فضای جذاب آن، این کافه را تبدیل به یکی از بهترین کافه های جزیره قشم کرده است.
آدرس کافه لامور قشم: میدان گلدن سیتی، خیابان داماس، مجتمع داماس
ساعات کاری: 10:00 الی 24:00

کافه الی قشم کافه نقلی در دل جزیره

اگر به دنبال کافه‌ای جهت صرف صبحانه در جزیره قشم هستید، پیشنهاد میکنیم تا سری به کافی الی در جزیره قشم بزنید. این کافه دارای منوی متنوع از انواع نوشیدنی ها و دسرهای جنوبی است که میتوانید در کنار دیگر آیتم های مدرن منو از خوردنشان لذت ببرید. گفتنی است در این کافه ممنوعتی برای سیگار وجود نداشته و درواقع پاتوقی است برای افراد علاقه‌مند به سیگار کشیدن، اگر که چندان علاقه‌ای به بوی دود و سیگار ندارید شاید بهتر باشد تا به سراغ دیگر کافه های این لیست از قشم سلام بروید.
آدرس کافی الی قشم: میدان امام قلی خان، مجتمع تجاری سیمرغ
ساعات کاری: 7:00 الی 24:00

کافه دژاوو قشم

یکی از بهترین کافه های قشم که میتوانید جهت بازی و دورهمی های دوستانه خود به آن سری بزنید، کافه دژاوو قشم بوده که دارای محیطی با طراحی و دکوراسیون مدرن و خاص همراه با نورپردازی ها و نقاشی های دیواری مختلف بوده که در کنار منویی منحصر به فردش تبدیل به مکانی ایده آل جهت قرار های دوستانه و دورهمی ها شده است.
آدرس کافه دژاوو قشم:آزادگان، خیابان پژوهش
ساعات کاری: 10:00 الی 24:00

کافه کیو قشم

از دیگر بهترین کافه های قشم که مورد پسند بسیاری از افراد خصوصا قشم جوان در قشم شده است، کافه کیو قشم بوده که دارای منوی متنوع از انواع نوشیدنی های گرم و سرد همراه با غذاهایی لذیذ است که ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. اگر به دنبال کافه ای جهت همنشینی با دوستان خود و دورهمی هایتان هستید، حتما سری به این کافه جذاب در جزیره قشم بزنید.
آدرس کافه کیو قشم: نخل زرین، برج های دوقلو آپادانا
ساعات کاری: 9:00 الی 13:00- 17:00 الی 21:00

کافه ویشکا قشم، کافه کیکی جزیره

کافه ویشکا قشم به خاطر کیک و شیرینی های تازه و خوشمزه خود در بین بهترین کافه های جزیره قشم شناخته میشود که میتوانید در کنار نوشیدنی خود از طعم بی نظیر کیک و شیرینی های تازه و با کیفیت ایم کافه لذت ببرید.
آدرس کافه ویشکا قشم: سیتی سنتر 2، طبقه فوقانی، روبروی درب اصلی
ساعات کاری: 9:30 الی 23:30

کافه های ساحلی قشم

کافه های ساحلی قشم

کافه آکواریوم قشم، تجربه ای منحصر به فرد

کافه آکواریوم قشم یکی از متفاوت ترین و زیباترین کافه های جزیره قشم بوده که در کنار محیط منحصر به فرد و نورپردازی خاص خود، دارای آکواریوم های بزرگ با انواع ماهی ها مختلف بوده که میتوانید از دیدنشان لذت ببرید.
این کافه به علت تعمیرات در حال حاضر تعطیل میباشد.
آدرس کافه آکواریوم قشم: بلوار ولیعصر
ساعات کار:-

کافه دالاهو قشم

کافه دالاهو قشم یکی از بهترین کافه های جزیره قشم بوده که دارای فضای سنتی است که در آن همواره صدای موسیقی که به دست یک گروه موسیقی در حال نواخته شدن است به گوش میرسد، منوی این کافه شامل انواع نوشیدنی و کیک، دسر و پیش غذاهای متنوع بوده که میتوانید در کنار موسیقی گوشنواز این کافه از آنها لذت ببرید. از دیگر ویژگی های مثبت این کافه پرسنل خوش اخلاق آن بوده که در جذب مشتریان به این کافه تاثیر به سزایی را داشته اند. گفتنی است که استعمال دخانیات در این کافه ممنوع نبوده و به همین علت نام دیگری که این کافه با آن مشهور است کافه قلیون قشم میباشد.
آدرس کافه دالاهو قشم: خیابان فلسطین، خیابان بهشت
ساعات کاری: 11:00 الی 23:00

کافه رستوران ساحلی دریم لند قشم

این کافه رستوران که در واقع در یک مجموعه کامل غذایی، رفاهی و گردشگری با نام مجموعه دریم لند قرار گرفته است یکی از بهترین کافه های جزیره قشم بوده که دارای فضایی رو باز و رو به دریا بوده که سرو انواع نوشیدنی و غذاهای خوشمزه مشغول است.
آدرس کافه رستوران ساحلی دریم لند قشم: جنب سینما دریا، بعد از سیتی سنتر 2
ساعات کاری: 13:00 الی 1:00

کافه زغ بن قشم

اگر به دنبال جایی جهت صرف صبحانه هستید پیشنهاد میکنیم تا حتما سری به کافه زغ بن قشم بزنید چرا که در این کافه میتوانید انواع صبحانه های مختلف و متنوعی را پیدا کرده و همچنین از خوردن صبحانه های سنتی همچون چینگال، لچ و کشک، شیر چایی و نان های محلی لذت ببرید.
آدرس کافه زغ بن قشم: خیابان فرعی آزمایشگاه دکتر جعفری، جنب املاک پروین
ساعات کاری: 7:30 الی 12:00
سخن نهایی
اگر که عازم جزیره قشم هستید، در کنار پاساژگردی و دیدن از جاذبه های گردشگری متنوع، بد نیست تا از کافه های مختلف و متنوع این جزیره رنگارنگ نیز دیدن کنید. در این مقاله از قشم سلام تلاش کردیم تا شما را با برخی از بهترین کافه های قشم آشنا کنیم تا بتوانید راحت تر از بین آنها اقدام به انتخاب کنید. امیدواریم که مطالب فوق برای شما مفید و کارآمد بوده باشند. در صورتی که تجربه استفاده از خدمات هر کدام از کافه های لیست بالا را داشته‌اید در قسمت نظرات برای ما و دیگر همراهان قشم سلام، تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

لطفا برای خرید بلیط لحظه آخری قشم و تور لحظه آخری قشم به سایت کیش آنلاین مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *