قشم سلام
0

اجاره موتور در قشم

اجاره موتور در قشم
بازدید 144

اجاره موتور در قشم

جزیره قشم یکی از مقاصد توریستی است که در چند سال اخیر از استقبال بالای گردشگران و مسافران ماجراجو و علاقه‌مند به سفر و گردش برخوردار شده، اگر که به جنوب ایران سفر کرده‌اید و تا به حال از این جزیره دوست داشتنی دیدن نکرده‌اید باید بگوییم که خیلی چیزها را از دست داده‌اید! پس بهتر است تا قبل از دیر شدن به فکر رزرو تور قشم و خرید بلیط هواپیما قشم باشید تا ماجراجویی متفاوت و شگفت انگیزی را همراه با قشم سلام به این جزیره داشته باشید.
یکی از تفریحات و سرگرمی های که در این روزها بسیار در بین گردشگران و مسافران محبوب شده است، اجاره موتور در قشم و اجاره موتور در کیش بوده که اگر به هر کدام از این جزیره های دوست داشتنی جنوبی سفر کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به سراغ تفریح اجاره موتور در قشم و اجاره موتور در کیش بروید تا علاوه بر تجربه این تفریح مهیج و لذتبخش، به گشت و گذاری متفاوت در سطح جزیره بپردازید. اگر که علاقه‌مند هستید تا سفری متفاوت را تجربه کنید و به دنبال اجاره موتور در جزیره مورد علاقه خود هستید، تا انتها این مقاله از قشم سلام همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با انواع موتور در قشم و شرایط اجاره موتور در قشم، با یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه های اجاره دهنده موتور در قشم آشنا شوید.

اجاره موتور در قشم به چه صورت است؟

این روزها اجاره موتور در قشم طرفداران بسیاری پیدا کرده، همانطور که به آن اشاره کردیم، از آنجایی که جزیره قشم یکی از جزایر بزرگ در ایران شمرده می‌شود، برای مسافران و توریست هایی که این جزیره را به عنوان مقصد گردشگری‌شان انتخاب می‌کنند، انواع تفریحات و سرگرمی های گوناگون را ایجاد کرده تا بتوانند خاطره سفری به یاد ماندنی را از سفرشان به این جزیره به یادگار داشته باشند. اجاره موتور یکی از آن تفریحاتی است که علاوه بر آنکه به عنوان یک تفریح محبوب بوده، یکی از محبوب ترین روش های حمل نقل نیز به شمار می‌رود و جنبه رفاهی نیز دارد و به این صورت شما با اجاره موتور در قشم با یک تیر دو نشان می‌زنید شاید هم بیشتر! اگر که مایلید تا در سفرتان به جزیره قشم موتور کرایه کنید و به دنبال این هستید که شرایط اجاره موتور در قشم چگونه است؟ باید بگوییم که برخلاف تصور اصلا روند پیچیده و سختی ندارد و شما می‌توانید به راحتی پس از انتخاب موتور مورد نظر خود از سایت کیش آنلاین، که از معتبرترین و قدیمی ترین مجموعه های است که اقدام به ارائه خدمات اجاره موتور در قشم و کیش می‌کند، موتور مورد نظر خود را رزرو و اجاره نمایید.
نکته‌ای که لازم به ذکر است این بوده که برخلاف جزیره کیش که در آن هیچ‌گونه موتور بنزینی برای استفاده عموم مردم وجود نداشته، اما در جزیره قشم این موضوع صدق نمی‌کند و شما می‌توانید در بین انواع موتور برقی، موتور بنزینی و همینطور اجاره موتور چهار چرخ در قشم موتور مورد علاقه خود را انتخاب و اجاره کنید؛ البته باید بگوییم که به علت سهولت در استفاده و کاربری آسان موتور های برقی، عموما اجاره موتور برقی در قشم از رایج ترین نوع اجاره موتور در قشم به شمار می‌رود. اگر که طرفدار موتور سواری هستید دست بازتری در انتخاب موتور مورد علاقه خود دارید و می‌توانید با انتخاب موتور موردعلاقه‌تان به گشت و گذار در سطح جزیره و دیدن مکان های دیدنی آن کنید.

اجاره موتور در قشم

اجاره موتور در قشم به چه صورت است؟

شرایط اجاره موتور در قشم چیست؟

جهت اجاره موتور در قشم یک سری نکات و قوانین وجود دارد که رعایت آنها الزامی و ضروری بوده و شخص اجاره کننده همه موارد و شرایط لازم را دارا باشد و نکات لازم را نیز رعایت کند؛ در ادامه به شرایطی که هنگام اجاره موتور در قشم می‌بایست به آن دقت شود پرداخته‌ایم:
– استفاده از کلاه ایمنی هنگام موتور سواری، ضروری بوده در صورت نداشتن جریمه خواهید شد.
– کارت شناسایی معتبر و ودیعه لازم و کافی هنگام اجاره موتور در قشم
– هنگام تردد در سطح شهر، حتما می‌بایست از مسیرهای مختص به موتور جهت تردد استفاده شود.
همچنین در صورت ایجاد هرگونه خسارت به موتور، جبران آن به عهده شخص اجاره کننده می‌باشد.
آیا خانم ها می‌توانند موتور برقی اجاره کنند؟
متاسفانه دوچرخه‌سواری و موتور سواری در ایران برای خانم های ممنوع بوده اما در جزیره قشم و جزیره کیش خانم ها می‌توانند به راحتی به اجاره موتور و دوچرخه روی بی‌اورند و به گردش و تفریح در سطح شهر بپردازند و در کل بانوان شامل هیچگونه محدودیتی برای اجاره موتور در قشم نمی‌باشند.

آیا اجاره موتور در قشم شرایط سنی خاصی دارد؟

شخص اجاره کننده می‌بایست حداقل جهت اجاره موتور در قشم 15 سال سن داشته باشد و همچنین نیاز به ارائه کارت شناسایی معتبر جهت کرایه موتور در قشم وجود دارد، در نتیجه می‌توان گفت که جهت اجاره موتور در قشم شرایط سنی 15 سال به بالا می‌بایست در نظر گرفته شود.
هزینه اجاره موتور برقی در جزیره قشم
به طور دقیق نمی‌توان یک عدد مشخص را جهت اجاره موتور در قشم اعلام کرد چرا که هر موتور با توجه به نوع و مدل خود دارای هزینه و نرخی متفاوت از دیگری بوده که باید به آن توجه داشت.
مهمترین عامل تاثیر گذار در هزینه اجاره موتور در قشم، مدل موتور است که قصد اجاره آن را دارید، به طور طبیعی هر چه مدل موتور بالاتر و امکانات آن بیشتر و بهتر باشد، مبلغ اجاره آن نیز به طبع بالاتر می‌رود. یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در هزینه اجاره موتور در قشم، پوشش بیمه های است که شرکت جهت جبران خسارت های گوناگون می‌پردازد، در نتیجه هر چه این پوشش کامل تر باشد در هزینه اجاره موتور در قشم تاثیرگذار خواهد بود. همچنین مدت زمان اجاره موتور نیز بر روی هزینه نهایی تاثیرگذار است.

در قشم از کجا موتور اجاره کنیم؟

اگر قصد اجاره موتور در قشم را دارید پیشنهاد می‌کنیم تا به یکی از مراکز معتبر و شناخته شده‌ای که اقدام به ارائه خدمات اجاره موتور در قشم می‌کنند مراجعه کنید تا تجربه خوشی را از کرایه موتور در قشم به یاد داشته باشید، قشم سلام به شما پیشنهاد می‌کند تا جهت اجاره موتور در قشم به سایت کیش آنلاین مراجعه کرده و از بین مدل های گوناگون موتور های موجود در این مجموعه، موتور مورد علاقه خود را انتخاب و اجاره کنید.
سخن آخر
در نهایت باید گفت که موتور سواری یکی از سرگرمی های محبوب در جزیره قشم بوده که با استفاده از آن می‌توانید به جاهای دیدنی و مکان های جذاب قشم بروید و از گشت و گذار با موتور در سطح شهر لذت ببرید، برای اینکه خاطره خوبی از تجربه موتور سواری در قشم داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا حتما به قوانین مربوط به موتورسواری در قشم توجه لازم را داشته باشید تا خاطره خوشی را از سفرتان به جزیره زیبا قشم به یادگار داشته باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *