قشم سلام
0

مراکز خرید قشم

مراکز خرید قشم
بازدید 60

مراکز خرید قشم

در کنار جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره قشم که نقش پررنگی در جذب مسافران و گردشگران مختلف به خود را دارد، مراکز خرید و بازارهای این جزیره نیز یکی درگیر از دلایل اصلی است که بسیاری از مسافران و گردشگران قشم را به عنوان مقصد مسافرت های خود انتخاب میکنند. این موضوع نیز چندان بی راه نبوده چرا که تنوع اجناس، قیمت و کیفیت در جزیره قشم زبانزد بوده و از این رو انتخاب بیشتر افراد و خریداران است. در این مقاله از قشم سلام ما به سراغ معرفی بهترین مراکز خرید قشم رفته‌ایم تا در سفر بعدی خود به این جزیره رنگارنگ از آنها دیدن کنید. قشم در گذشته دارای چند مرکز خرید و بازار محدود بوده اما با گذشت زمان و افزایش محبوبیت این جزیره در بین گردشگران به تعداد و تنوع مراکز خرید این جزیره نیز افزوده شده است، در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین مراکز خرید قشم پرداخته‌ایم.

مراکز خرید قشم

قشم بزرگترین جزیره ایران بوده و خلیج فارس بوده که در تنگه هرمز قرار دارد، این جزیره که نزدیکترین بندر به آن، بندرعباس می باشد، از سه شهرستان با نام های سوزا، درگهان و قشم تشکیل شده که هر کدام  از آنها دارای بازارهای قدیمی و مراکز خرید متنوع هستند.

در این مقاله از قشم سلام به سراغ معرفی این مراکز خرید و اجناس آنها رفته ایم تا بتوانید مقایسه بهتری را از هر کدام  از آنها داشته باشید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 بازار قدیم قشم

اکثر بومیان قشم خرید های خود را از بازار قدیم قشم انجام میدهند، گفتنی است که بازار قدیمی قشم، یکی از بازارهای سنتر  این جزیره بوده که از دالان های متعدد و راهرو های باریک همراه با سقف مرکب از روباز و سرپوشیده تشکیل شده است.

اگر که علاقه‌مند به آشنایی با آداب و رسوم و  خلق و خوی بومیان این جزیره هستید، پیشنهاد می‌شود تا حتما از بازار قدیم قشم دیدن کنید، بازار قدیم که فعالیت خود را از سال 1290 آغاز کرده دارای اجناس متنوع و مختلفی است که میتوانید از بینشان انتخاب کنید.

مراکز خرید قشم

معرفی مراکز خرید قشم

از اجناسی که در این مرکز خرید میتوانید پیدا کنید میتوان به فرش، پارچه، لباس محلی، وسایل خیاطی، لوازم خانگی، بلورجات، طلا، صندل های جنوبی، ملحفه و پتو، زیورآلات دریایی، محصولات سنتر ، اقلام خوراکی سوغاتی، کیف و کفش و… اشاره کرد.

بازدید از این مرکز خرید حس نوستالژیکی را به همراه دارد که شاید در دیگر بازار های قشم آن را تجربه نکنید، همچنین باید بدانید که قیمت اجناس بازار قدیم قشم بسیار ارزان بوده و همچنین از کیفیت خوبی برخوردارند.

آدرس بازار قدیم قشم: میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

ساعات کار: ۸:۳۰ الی 14:00 و 17:00 الی 22:00

شماره تلفن: ۳۵۲۲۵۷۶۸-۰۷۶

 بازار ستاره قشم

 بازار ستاره قشم یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال مرکز خرید و مرکز تفریحی به طور همزمان هستند. مرکز خرید بین المللی ستاره قشم دارای تنوع اجناس و کیفیت بالا بوده که قیمت مناسب آنها باعث شده تا این مرکز خرید در بین گردشگران تور قشم محبوب شود.

این مرکز خرید 3 طبقه فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرد و در کنار غرفه های تجاری دارای کافی شاپ و رستوران بوده که میتوانید حین یا بعد از انجام خرید های خود جهت استراحت و صرف وعده ای خوشمزه به آن مراجعه کنید.  همچنین که این مرکز خرید دارای سالن بیلیارد، موزه حیوانات تاکسیدرمی و بازی های کامپیوتری است که میتوانید از آنها دیدن کنید، اگر که در هتل مارینا 2 قشم اقامت دارید پیشنهاد میکنیم بازدید از این مرکز خرید را فراموش نکنید چرا که تنها 3 دقیقه پیاده روی با شما فاصله دارد.

این مرکز خرید دارای اجناس متفاوت و گوناگونی بوده اما لوازم خانگی، عطر و ادکلن در این بازار از تنوع بسیار بالاتری برخوردار هستند. میتوانید در این مرکز خرید نمایندگی های لوازم برقی همچون ال جی، سونی، سامسونگ، جی وی سی، فیلیپس ، تفال و همچنین نمایندگی لوازم آرایشی بهداشتی همچون نیوا، کلیون و آرکانسل را در این مرکز خرید پیدا کنید. از دیگر محصولاتی که در این مرکز خرید میتوانید پیدا کنید میتوان به کیف و کفش، لوازم کامپیوتر، انواع پوشاک و … اشاره کرد.

نکته جالب این مرکز خرید وجود 5 درب ورود و خروج در آن بوده که هر کدام  به یک خیابان در قشم منتهی میشوند.

آدرس بازار ستاره: بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها

ساعات کار: ۹:۳۰ الی 14:00 و 17:00 الی ۲۳:۳۰

شماره تلفن: ۳۵۲۴۲۱۱۲-۰۷۶

مجتمع تجاری سیتی سنتر

از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید قشم که بسیار محبوب و مشهور در بین مسافران تور قشم نیز است، مجتمع تجاری و تفریحی سیتی سنتر  بوده که در اصل از دو مرکز خرید با نام های سیتی سنتر  1 و سیتی سنتر 2 تشکیل شده است که روبروی یکدیگر قرار گرفته اند و توسط یک پل هوایی به یکدیگر متصل هستند. اجناس این مرکز خرید از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین از کیفیت بسیاری که همین موضوع نیز تاثیر به سزای در قیمت اجناس این مرکز خرید داشته است. تقریبا هر آنچیزی را که دنبالش باشید را میتوانید از این مرکز خرید پیدا کندی، از پوشاک و لوازم نوزادی گرفته تا مبلمان و لوازم خانگی و …. دیگر چیزهایی که فکرش را کنید را میتوانید در مجتمع تجاری سیتی سنتر پیدا کنید. با این وجود میتوان گفت تقریبا میتوانید تمام خرید ها و سوغات های خود را از این مرکز خرید، خریداری کنید. گفتنی است که در طبقه سوم این مجتمع تجاری تفریحی شهربازی، بولینگ، سالن بیلیارد، بازیهای کامپیوتری، سینما 4 بعدی، رستوران و کافی شاپ جهت رفاه حال گردشگران قرار گرفته که میتوانید از آنها دیدن کرده و استفاده کنید. همچنین که مرکز خرید ستاره، پارک زیتون و سینما دریا نیز در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته است.

مراکز خرید قشم

سیتی سنتر قشم

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر: خیابان ولیعصر، نبش خیابان دریا ساعات کار: 10:00 الی 14:00 و 17:00 الی 24:00

شماره تلفن: ۳۵۲۴۶۱۱۴-۰۷۶

بازار بزرگ فردوسی قشم

مرکز خرید فردوسی قشم به عنوان یکی از ارزانترین مراکز خرید قشم شناخته میشود که میتوانید در آن انواع پوشاک، محصولات تزیینی، ماشین شارژی، دوچرخه و… را در این مرکز خرید پیدا کنید. محصولات مرکز خرید فردوسی قشم از کیفیت خوبی برخوردارند و قیمت مناسبی هم دارند.

آدرس مرکز خرید فردوسی: بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گل‌ها

ساعات کار: ۹:۳۰ الی 14:00 و 17:00 الی ۲۳:۳۰

شماره تلفن: ۳۵۲۴۰۴۱۰-۰۷۶

مرکز خرید زمرد قشم

مرکز خرید زمرد به علت داشتن قیمت های ارزان و اجناس متنوع در بین گردشگران تور تهران قشم بسیار محبوب بوده و حتی ساکنین شهرهای اطراف را نیز به سمت خود جذب می‌کند، این مرکز خرید که در شهر درگهان قرار دارد، علاوه بر خرده فروشی، فروش عمده نیز دارد و از معروفترین کالاهای این مرکز خرید پوشاک آن به شمار میرود؛ از دیگر اجناسی که در این مرکز خرید میتوان به کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، عینک، لوازم خانگی و … اشاره کرد.

آدرس مرکز خرید زمرد: درگهان، میدان انقلاب، جنب مجتمع تجاری دریا

ساعات کار: 9:00 الی 22:00

شماره تلفن: ۳۵۲۶۷۷۰۲-۰۷۶

بازار نخل قشم

زیباترین مرکز خرید قشم که لقب بازار نخل قشم است علاوه بر آنکه یک مرکز خرید بوده یکی از جاهای دیدنی در قشم نیز به شمار میرود. این مرکز خرید فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده و سبک معماری آن به سبک جزیره قشم بوده و حس و حال سنتر  و نوستالژیکی را داشته و فضای زیبا و شگفت انگیزی را به وجود آورده است.

 

این مرکز خرید به طور خاص بر روی روش عمده پوشاک فعالیت داشته اما برخی از غرفه های آن به خرده فروشی مشغول هستند. به همین جهت اگر مغازه دار هستید، بازار نخل قشم یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. گفتنی است این مرکز خرید دارای کافی شاپ و رستوران بوده که میتوانید هنگام خرید، جهت استراحت و صرف وعده‌ای خوشمزه به آنها سر بزنید.

آدرس مرکز خرید نخل: درگهان، جنب پاساژ اطلس

ساعات کار: 9:00 الی 22:00

شماره تلفن: ۳۵۲۷۱۱۰۱-۰۷۶

سخن آخر

در این مقاله از قشم سلام به معرفی چند مورد از مراکز خرید جزیره قشم پرداختیم، چنانچه عازم جزیره قشم هستید و عاشق خرید کردن و دیدن مراکز خرید متنوع، پیشنهاد میکنیم تا مقاله های دیگر مجله گردشگری قشم سلام را جهت آشنایی بیشتر و بهتر با مراکز خرید و بازار های قشم مطالعه کنید.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *